DET VAR IKKE PLANEN, MEN….HAN KASTET DEN I VANNET

Hei

Sommerferien nærmer seg slutten, alt for fort. Jeg har blogget, vlogget og delt daglig på instagram og/eller snapchat.

Sommeren har vært flott, selvom ikke alt ble som jeg hadde håpet og trodd. Det kan du lese om her: DET VAR IKKE PLANEN, MEN… Det var trist når jeg innså at reisen til Frankrike måtte avlyses, men nå må jeg gjøre det beste ut av den siste delen av ferien.Jeg skule jo egentlig reist i dag. 

Når jeg nå er tilbake i Norge og regnet preger dagene virker de varme dagene i Østerrike veldig fjernt. Men det er ikke så lenge siden jeg postet bilder i bikini og hadde overrskriften SÅ VARMT!, Trykk //HER for å komme til innlegget.

Trykk på innleggene for å komme direkte til de du ønsker å lese. Kanskje du ikke har fått med deg alle. 

STØVEL

DIN GRIS

KJENNER DET I KROPPEN

HAN ER HER

HAN KASTET DEN I VANNET

KAN IKKE LENGER VÆRE MEG SELV

TÅREVÅT AVSKJED

 

Noen sommerlige bilder fra ferien!

Processed with VSCO with a5 preset

 

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

7 kommentarer

Siste innlegg