Støvel

Heeeei!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Det har i hvert fall jeg! I dag dro hele familien, altså mamma, pappa, Emilie Mari, Mathias, Oma, Opa og tante, til tanten til faren min for å feire hennes 60 års dag! Der møtte vi flere som det er ganske lenge siden vi har sett og noen jeg aldri har møtt før. Som dere kanskje vet forstår jeg veldig mye tysk og snakker litt , men denne delen av familien har skikkelig dialekt og de snakker veldig fort, så det kan være litt vanskelig å forstå. Heldigvis forstod jeg mye og snakket litt med det jeg kan. Vi spiste deilig tradisjonell Østerrisk mat, en deilig dessert og drakk kaffe. Til slutt hadde vi felles leker, noe som jeg faktisk syns var veldig gøy! De bor på en bondegård så vi endte med å spille " bondegolf" som de kalte det! Ahah! Det handlet om å kaste en gummistøvel og treffe forskjellige mål😂

Nå har vi kommet oss hjem igjen og jeg tror at jeg kanskje går ut og spiller litt basket i sammen med onkel!

I morgen er det melding deilig vær her i Graz og jeg gleder meg masse til å nyte en dag til i sola💞

Klem Jennie

1 kommentar
    1. Det hørtes hyggelig ut! Når du er i Østerriket, snakker du tysk med besteforeldrene dine og onkelen og tanten din?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg