TOPP 5

Hei

I dag har jeg blitt intervjuet av en avis, kommer tilbake med nærmere informasjon når jeg vet mer om når intervjuet publiseres. Nå er det rett på håndballtrening, så å blogge noe særlig har jeg rett og slett ikke tid til. Denne helgen har jeg gledet meg masse til, mest fordi det ikke skjer noe. Jeg har ingen planer, jeg kan være impulsiv. Kanskje jeg filmer noe, kanskje jeg ligger lenge i senga og ser på film, eller serier. Jeg vet faktisk ikke helt hva jeg skal gjøre. Eller…….jo, jeg må planlegge pakking til London. Jeg reiser jo på torsdag. Jeg har også fått vite at det er en del lekser og prøver neste uke og det kan være lurt av meg å bruke litt av helgen på dette også. Skoleuka blir jo kort også fordi jeg reiser bort. Men først og fremst skal jeg kose meg.

Jeg vet ikke om du er fast leser av bloggen min, men her er topp 5 innlegg for mars/april. 

1. HER DELTE JEG MASSE BILDER FRA EN TUR TIL NORD – Husker du hvor jeg var?

2. HER FORTALTE JEG DERE EN STOR NYHET SOM JEG ER VELDIG STOLT OVER. Datoen var 7 mars, husker du hva jeg fortalte?

3. JEG TOK DERE MED PÅ TUR  OG FOTOSHOOT, REISEN GIKK TIL VARME STRØK. Husker du hvor jeg var og hvor lenge jeg var borte?

4. HELT UTROLIG AT JEG SKAL TILBAKE PÅ TV, SOM PROGRAMLEDER. Fikk du med deg for hvilke to programmer jeg skal være programleder?

5. ENDELIG BLE SVAR PÅ SPØRSMÅLSRUNDE LAGT UT PÅ BLOGG OG YOUTUBE. Vet du hvor mange ganger den har blitt sett nå?

 

Her er de 6 nyeste bildene mine på IG @jenniefashion

På min Instagram blir du ppdatert , også om når det kommer nye blogginnlegg. 

Liker du best blogg eller Instagram?

Klem Jennie

9 kommentarer
    1. Du kunne gjort oss alle utrolig glad hvis du hadde tatt deg tid å filme enda en video<3 Jeg liker begge deler. Elsker bloggen og instagrmmen din!💕

    2. Ohh, den var vanskelig! Instagram er favoritt appen min for sure, mens blogg.no er noe jeg elsker når det kommer til pc 🙂 Men skal jeg velge en av de må jeg gå for instagram, jeg er en instaholiker for å si det sånn hahaha!

    3. Jeg liker blogg best for jeg har ikke Instagram🙀😜 Ha en super helg og kos deg og slapp av😘 Du er best!👍💯 Love u Jennie❣

    4. Hei Jennie Sophie.
      Siden du har vært i Sarpsborg i hotellet Quality heotel. Jeg skal dit om noen måneder. Kan du kanskje lage en video om hvordan det var det, hvordan det så ut og hvordan du opplevde hotellet?????? Har kjempe lyst på en sånn video, sånn at jeg får hørt dine meninger..

    5. Hei jennie sofie jeg syns du har en veldig fin blogg jeg har det selv men hvordan gjør man son at det står kontakt eller søk pliss hjelp meg. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg