Tilbake på TV

Hei

I dag skal jeg avsløre en hemmelighet som jeg har holdt for meg selv ganske lenge. Det føles i hvert fall lenge å gå rundt og ikke kunne fortelle om noe man syns er kjempespennende. 

Tidligere i dag ble det offentliggjort en pressemelding, utdrag av den ser du under.

_________________________________________________

5. april, 2016

NORGES STØRSTE TWEENS-BLOGGER SKAL GUIDE DE NORSKE SEERNE GJENNOM 2016 RADIO DISNEY MUSIC AWARDS

Radio Disney Music Awards (RDMA); Årets stjernespekkede musikkgalla med opptredener av noen av musikkverdenens største artister, fremtidens stjerneskudd, kjendismingling og rød løper, sendes fra Microsoft Theater i Los Angeles. Norges største tweens-blogger og Disney Channels nye «The Club»-programleder Jennie Sofie (15) debuterer som programleder for Disney Channel på Norges-visningen av RDMA 27. mai kl 16.00.

Taylor Swift, Justin Bieber, DNCE, Shawn Mendes og One Direction topper nomineringene på 2016 Radio Disney Music Awards (RDMA). Fans fra hele verden stemmer nå frem sine favorittartister i 17 kategorier som blant annet «Beste låt å danse til», «Beste sang å mime til», «Beste bruddsang», «Årets sang», «Beste sang som får deg til å smile». Vinnerne konkurrerer om en Radio Disney ARDY-statuett, den gullfargede Mikke Mus-statuetten. Avstemningen skjer på: www.disneychannel.no/rdma

2016 Radio Disney Music Awards, som gjennomføres på Microsoft Theater i Los Angeles lørdag 30. april, sendes i Norge på Disney Channel 27. mai klokken 16.00. Jennie Sofie (15), kjent fra den prisbelønte bloggen med samme navn, web-serien «Jenter» (2013), og som klesdesigner for tweens-merket WOW, skal fra studio, og sammen med den danske og den svenske programlederen (Julie Bjerre och Filip Gisslén), guide seerne gjennom musikkgallaen som byr på opptredener av kjente artister, prisutdeling, samt kjendismingling på den røde løper. Fra høsten 2016 blir Jennie Sofie å se fast som programleder på Disney Channels «The Club».

-Jeg er kjempeglad og stolt over å få bli en del av Disney-familien. Som programleder skal jeg guide Disney Channels seere gjennom det stjernespekkede Radio Disney Music Awards 2016. Jeg ser veldig frem til å snakke om musikk, mote og å ha mye moro, forteller Jennie Sofie.

Gjennom sin blogg («Årets Ung blogg», Vixen 2014), Instagram  (170.000 følgere) og YouTube-kanal (18.000 abonnenter) inspirerer Jennie Sofie daglig flere hundretusen norske tweens. Å lede den norske sendingen av RDMA er Jennie Sofies programlederdebut for Disney Channel. TV-showet varer cirka 1,5 timer, og Jennie Sofie vil kommentere stjernene på den røde løper, bak-scenen-klipp, sangene, kjendisene og høydepunktene fra den stjernespekkede gallaen.

2015 Radio Disney Music Awards (RDMA) bragte totalt over 101 millioner stemmer fra Radio Disneys app´er og sosiale medie-plattformer. Fem millioner stemmer kom fra internasjonale fans. Sendingen ble sett av 4,3 millioner over hele verden. Troféen som tildeles vinnerne kalles “Golden Mickey”, en gullfarget statuett med en silhuett av Mikke Mus med øretelefoner.

Avstemningen er åpen på www.disneychannel.no/rdma frem til søndag 10. april. På siden finner du klipp fra da flere av artistene overraskes med nyheten om at de er nominert, samt klipp fra fjorårets galla. 

_______________________________________________________________________________________

 

Jeg er utrolig spent og setter meg på flyet til London allerede om knappe 2 uker. Jeg gleder meg masse til å jobbe foran kamera igjen og kan nesten ikke tro at jeg har fått denne muligheten. 

Dette er noe jeg kommer til å blogge mere om og kommer også til å “ta med” dere blogglesere, instagramfølgere og snapchatfølgere med på eventyret igjennom mine sosialemedier. 

Hvilken Disneyfilm/serie liker du best?

Klem Jennie

42 kommentarer
    1. Sååååå stolt,du er så pen og du fortjener dette😝Ellllllllllllllsker bloggen din så høyt😚😚😚😚håper jeg kan trefe deg en gang🙈💗💗💗❤️

    2. Var veldig mange vanskelige ord i teksten. Skjønte ikke helt? Hva er det du skal i London og får du møte JB osv?!!!

    3. Azize: Kommer til å blogge mer om dette. Det er en pressemelding som jeg la ut i dag. Det viktigste er vel at jeg har blitt programleder for Disney Channel 🙂 Gleder meg masse

    4. Wow, jeg hadde også hatt blitt kjempe glad vist det hadde hatt skjedd med meg for du får jo til og med møte mange kjendiser og ikke minst Justin Bieber og du får oppfylt drømmen din;-)<3

    5. Så morsomt❤️❤️❤️❤️❤️❤️håper du får det koselig når du skal være programleder😝 gleder meg masse skal gjøre alt for å følge med på deg og det fantastiske du gjør på TVen!!!!!!💎 vet ikke helt liker masse forskjellig fra Disney

    6. Jeg digger Descendants (eller hvordan det skrives)
      Faktisk så digger jeg alle Disney filmer så kan nok ikke velge bare én!
      Gratulerer så mye! Hvor ofte skal du være på Disney Chanel da?

    7. Gleder meg til å se deg på tv.
      Det hørtes veldigt gjilt ut.så må du kose deg masse der.
      Da er det bare å vente:-):-)
      Bli spennende når du skal blogge mer om dette

    8. Jeg synes du er veldig kul og pen! 💕❤️😍 Så mye lykke til i Disney Channel!!!!
      Og kan du følge meg på Instagram @ sikkevask

    9. Gratulerer med å være programleder👍🏻 Mine favorittfilmer fra Disney er:
      Skjønnheten&Udyret, Eventyret i New York, To på rømmen og Disney Descendants

    10. Hei jennie😍 Kjempe kult at du ska de!! Men får du møte Justin Bieber å alle dei? jeg forstod ikke helt, og når er de?☺️

    11. Oh my god, how incredibly wordless I am right now, you have done a very big name, Jennie❤ This is so beautiful and all that is so true, you are a synonym of inspiration, for me you are the biggest inspiration✨✨✨ I am so happy for you, you girl are so worth it because you are so good person and even more❤ Biggest hugs and best congratiolations sunshine☀☀ Jipppi-jippi-wooohooo-jee😄

    12. Wow, dette hade jeg aldri klart og gjette meg fram til😀😅 Det er helt utrolig at du skal være programleder for disney channel, jeg ser på den kanalen sånn hele tiden😻👍😱 Dette er noe du helt klart fortjener og jeg er sikker på at du kommer til å være perfekt for denne jobben!👌😍 Min favoritt disney film er helt klart Descendent for den er kjempe bra🤓😜👏 Gleder meg skikkelig til det kommer ut mer om dette💜😘 Love u Jennie❣

    13. Also all the Disney movies are so good, but I think my most favorites are Frozen, Lion King and Bambi❤❤ I think that my next weekend is full of Disney films, so want to watch them again✨✨

    14. såååååååå kult!!!!!!!!!
      men jeg lurer på om du kunne ha en meat and great?
      love u Jennie!!! stå på videre!!! <3

    15. Ååååå, nå missunder du meg sikkelig at du får møte Justin bieber……
      Pappa fikk ikke tak i billetter til konserten hans og jeg satt hjemme alene og gråt:(
      kunne ønske du tok med meg hvis du knne ta med en<3
      Følg meg på ig: Andreamylsbraaten<3
      tre spørsmål:
      1) Hva skal du egt gjøre?
      2) Har du vært på noe lignende før?
      3) Får du lov til å ta med noen for eksempel venner?
      <3<3<3

    16. Gratulerer utrolig mye Jennie! Drit glad på din vegne;) Ser ut til at du kommer til å ha det kjempe morsomt!❤️

    17. Ååå, så kult!! Gratulerer Jennie! Ser ikke egentlig på Disney Channel lenger, men det er mange koselige serier der, så på det før. Skal definitivt se på 27.mai <33 Gleder meg masse til kolleksjonen din med wow også, når den kommer ut i uke 20!

    18. Ååå, så kult!! Gratulerer Jennie! Ser ikke egentlig på Disney Channel lenger, men det er mange koselige serier og filmer der, så på det før <33 Skal definitivt se på det 27.mai! Gleder meg til kolleksjonen din med wow kommer ut også, i uke 20. ;))

    19. Kan du ha pakke video😄Gratuler så mye er en stor fan av deg🙆🏼hvordan ble du så kjent egt jeg vil bli som deg💁🏼håper jeg får svar

    20. Hei ,gratuler så mye🎉Hvordan ble du så kjent egt jeg vil bli som deg💁🏼håper jeg får svar🙆🏼kan du ha pakke video

    21. Wow!😄Jeg er så glad på dine vegne, og er glad for at det er du som skal være programleder.🎉💜 Skal du være programleder for RDMA og ny programleder for The Club?🙃 Min favoritt disney film er forresten Nemo😘🐠

    22. Æææææ!!! Jennie! Gratulerer sååå masse!!!<_3 kjempe glad på dine vegne! Og så heldig du er! Dette blir nokk kjempe bra!! Lykke til!<3 gleder meg til å få høre mer om dette!:) men kan man bare se music awards på Disney siden jeg har det ikke å får ikke lov:/ ???

    23. Hvordan Fikk du denne muligheten??? Du er et stort forbilde og jeg ser virkelig opp til deg. Det hadde vært utrolig om du svarte <33 GRATULERER SÅ MASSE!!! Du kommer til å bli noe stort.

    24. Hei Jennie Sofie!!! SÅ kult at du fikk denne muligheten !! Du betyr SÅ mye for meg<3 Du er forbildet mitt og jeg ser på bloggen din og you tube videoene dine nesten hver dag!! :):)Jeg har bare ett spørsmål. Jeg har tenkt til å bestille en boby mist fra Victoias secret, så jeg lurte på hvilken du liker best av: Sheer love, Aqua kiss og Sensual blush. Håper virkelig at du kan svare meg!!!!<3<3<3:)

    25. OMG!!! Jennie, jeg er ordlløs. Virkelig?!! Har dette virkelig hendt. Jeg er så stolt av deg, gleder meg masse til å se deg på TV-en. Personlig er jeg en veldig stor an av Disney Channel, mens med deg på toppen av det hele?!! Jeg er helt målløs!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg