KOLLEKSJON 2

Heyyyyy!

//samarbeid

I dag har jeg noe utrolig kult å fortelle dere. Det er noe jeg har holdt hemmelig i flere måneder og dere har ingen anelse om hvor vanskelig det har vært. JEG KOMMER MED MIN 2. KOLLEKSJON!!!!! WOW by Jennie Sofie. Jeg har vært så heldig å få lage enda en kolleksjon som denne gangen kommer ut i uke 20. Det vil si at det er en sommerkolleksjon. Jeg kan ikke røpe for mye av den men det eneste jeg kan si er at den er fargerik, sommerlig og meg!!

Sist gang jeg lagde kolleksjon hadde jeg ikke tenkt å på at plaggene skulle passe så mye i sammen men det har jeg virkelig denne gangen. Sist tok jeg også veldig hensyn til at plaggene skulle passe for alle mennesker men nå har jeg laget mer etter mitt ønske. 

Som jeg også har nevnt i ey tidligere innlegg, reiser jeg snart til varmere strøk. Jeg skal nemlig ha photoshoot i et varmt og deilig land. Jeg har vært der for ikke  så lenge siden, så det blir gøy å så sett litt mer av stedet. Det er jo så fint der. Kan du gjette hvor??

Ellers i dag har jeg vært på WOW kontoret etter som jeg har arbeidsuka mi der. Det er en del rydding, prising, møter og planlegging. I tillegg er det koselig å jobbe med folk jeg kjenner og tidligere har jobbet med. Du kan se bilder fra dagen på snappen min ( @jenniesofiesnap) og på wow sin NYE snap (@wowandme ) !!!


 

Håper dere gleder dere like mye som jeg til kolleksjonen kommer ut.

Klem Jennie

53 kommentarer
    1. Eg vart kjempe glad av detta Jennie! Eg les bloggen din kvar dag og syntes den er veldig bra. Eg begynte å følga wow på snap i dag, og då hadde du sagt da. Kjempegøy! Handle mykje på wow men fekk ikkje skaffa meg noke fra din første kolleksjon, men detta ska eg:) Tipper du skal til Gran Canaria eg, dar e da veldig fint<3

    2. GRATULERER JENNIE<3
      Nå gleder jeg meg syyyyyyyykt mye!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Jeg var på den forige koleksjonen din. Og det var det aller beste opplevelsen i hele livet mitt<3<3<3<3<3<3
      Jeg er sykt heldig som fikk ta bilde med deg.
      Jeg garanterer at jeg kommer på den neste og.
      Jeg er stolt over dine veier.
      Og hvis alle hadde vært så snille som deg hadde ikke ordet KRIG finnes.
      Og jeg lurer på hvor din neste koleksjon skal være, hvilket sted????

    3. Omg ble så UTROLIG glad for å høre det at jeg nesten begynte å grine!❤️ Det er jo helt utrolig hva du kan få til Jennie, det er så utrolig fantastisk💕💕 Det jeg liker så godt med deg er at du ikke gir opp og tar de mulighetene du kan få. Jeg er skikkelig glad på dine vegne. Gleder meg skikkelig mye til den kommer ut, skal definitivt kjøpe noe derfra😘 Har 2 ting fra den 1. Kolleksjonen, og synes du har kul klessmak😚 jeg tror du skal på Photoshoot i Gran Canaria eller Brighton kanskje🎀

    4. Iiiiiik gleder meg helt sykt Jennie 💘💘💘💘 PS elsker youtubevideonene dine og bloggen din 💘💘👑 Love u ❤️

    5. WOW! Enda en gang! Dette gleder jeg meg til! Da jeg hørte at du skulle lage din første kolleksjon var jeg veldig spent på hvordan klærne egentlig kom til å være. Og de var enda finere enn det jeg hadde forestilt meg! Du er en SUPERflink designer, og jeg ser veldig frem til at kolleksjonen kommer ut ❤️

    6. Jeg gleder meg UTROOOOOOOOLIG mye til kolleksjonen kommer ut!!! 😆
      Jeg holdte på å besvime da jeg fikk vite det!! Jeg gleder meg allerede og håper at det blir en VIP lansering av kolleksjonen så jeg kan få møte deg igjen!!! ❤️❤️❤️
      For du er en fantastisk jente, og vedder på at kolleksjonen bli suuuuper kul. Siden du nevnte at den skulle være “deg”! 😘
      Gleder meg utrolig mye!!!!!! 😭💋❤️ ILU

    7. Jiiiippppiiiii!!😍 Jeg gleder meg helt utrolig mye! Du er helt utrolig flink, og den forrige kolleksjonen din var kjempe fin!😘 Så jeg gleder meg som en liten unge til den nye kolleksjonen din! Dette er noe du helt klart fortjener og resultatet blir nok helt fantastisk!💖 Skal du til Gran Canaria?☀️🏊

    8. Jeg gleder meg KJEMPE mye til den kommer ut💖💖💖💖
      P.s jeg tror faktisk at jeg enten tenkte at du skulle ha en annen kolleksjon ellers så hørte jeg det et eller annen sted(tror faktisk jeg tenkte det😉)og på snappen så tror jeg du sa uke 7(ikke for å være slem eller pirkete, men i hvert fall ville jeg bare du skulle vite det!!!)kanskje jeg hørte feil….men uansett, så lurer jeg på noe……😶glemte det😂😁

    9. Åå åå så sykt kult. Jeg har ingen ting fra din forjettede kolleksjon men skal skaffe meg noe av den nye♡ Får du de klærne I kolleksjonen din gratis?
      XOXO Lovisr

    10. Gleder meg sååå mye til at kolleksjonen din kommer ut😍😍 Klærene er sikkert suuuuper fine og jeg skal helt klart kjøpe noen (mange😂) av klærne du har designet❤️

    11. Kom forresten på det!!!!hvor god i engelsk er du?😃og hvor mange penger bruker du å ha med deg til reisen/hvor mye skal du ha med til Malta?😝

    12. Her du forresten blitt venner/venn med noen på turen,som du har begynt å følge på instagram eller snapchat osv…??(rart spørsmål😂😁!!!)❤️

    13. Gleder meg til koleksjonen kommer ut, har noe fra den 1. Og vil helt sikkert ha noe fra denne og.
      Spesielt siden du har så god klesstil.
      Lykke til på photoshoot

    14. Hei Jennie!! Jeg gleder meg skikkelig mye il den nye kolleksjonen din kommer ut. Jeg elsker den forrige kolleksjonen og håper jeg elsker den andre like mye. Hvis du hadde hatt tid kunne du sjekket ut bloggen min maicelina.com og skrevet en kommentar? Det hadde vært en drøm❤️
      Klem Mai Celina😘😘😘

    15. YES!! JEG GLEDER MEG HELT SYYYKT😱 vedder på at klærne blir like flotte som sist gang💕 du er virkelig best❤️❤️❤️

    16. JAAAA!!! Gleder meg masse til kolleksjonen kommer ut!!
      Du har så fin stil, så jeg vil jo se mere av din stil eller hva slags klær du liker best og sånt<3 ( hvis du skjønner hva jeg mener)
      Uansett, gleder meg !!!!
      Klem Anisa

    17. Jeg gleder meg! Fikk ikke kjøpt fra den første kolleksjonen. Jeg har to spørsmål.
      Kommer plaggene dine ut i alle WoW butikker, eller bare de i nærheten av deg?
      Hvor lenge er klærne ute i butikkene for de bytter dem ut?

    18. Kine: Forrige kolleksjon kom ut i alle butikker, blir slik nå også. De har dem til de blir utsolg i butikkene. Noen plagg ble veldig fort utsolgt forrige gang jeg lanserte kolleksjon med WOW.

    19. YAAY!!!!
      Gleder meg til den nye kolleksjonen kommer ut!!!
      Jeg elsker WOW og jeg elsker det du gjør!
      Den forrige kolleksjonen din var superkul!!!
      Inger Sofie<3

    20. Åh, gleder meg sååå mye! Skal kjøpe noe denne gangen også! Klærne kommer garantert til å bli fine👌🏼❤️ Er det bare meg eller ser det ut som du har designet noen slengbukser? Det er skikkelig stilig😛Du er så heldig som skal til Gran Canaria og ha photoshoot😭😱

    21. Åå så kult! Gleder meg mye til å se det ferdige resultatet! Ha en fin onsdag videre fineste deg!

    22. Hei Jennie digger kanalen din men har bare et spørsmål hvor kjøpte du den blåe og hvite kjolen med åpning bak på den var så fin håper på svar. Også ville jeg bare si at du er veldig pen, smart kreativ og har veldig god klesstil og du er mitt aller største forbilde og er veldig glad i kanal din og leser bloggen din hver dag hilsen nina

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg