JEG AVSLØRER

Hei

Som jeg har blogget om så reiser jeg til Tyrkia og London denne sommerferien. Jeg gleder meg utrolig mye og reisene blir også veldig forskjellige. Det ene er jo en charter tur og den andre storbyferie. 

Hotellet vi skal til er helt fantastisk syns jeg, jeg har blogget om det tidligere i innlegget GLEDER MEG TIL Å REISE HIT,  trykk HER for å komme direkte til innlegget. Som dere ser har jeg gledet meg helt siden begynnelsen av februar og tenk at nå reiser jeg snart 🙂

Du kan se nærmere på hotellet ved å trykke HER

 

Ikke så alt for lenge etter vi kommer hjem fra Tyrkia er det bare å pakke kofferten igjen og da går turen til London. Å reise til London er noe jeg hatt lyst til i mange år. Når det blir storbyferie blir det liksom alltid til familie i Østerrike og jeg gleder meg veldig til å oppleve London. Nå reiser jo jeg med hele familien så ferien i London blir nok veldig variert den også. Det skal være en tur som passer alle i familien og alle skal få oppleve noe de ønsker. 

Jeg har også blogget om London før under innlegget REISELYST. Trykk HER for å komme direkte til innlegget. 

 

Jeg har spart ganske lenge til Londontur og vet ganske godt hvilke butikker jeg vil innom og ting jeg ønsker meg fra storbyen. 

Tar gjerne i mot tips om hva jeg bør oppleve i mens jeg er i London.

Har du tips?

Klem Jennie

158 kommentarer
    1. Når du er i London burde du dra på et kjøpesenter som heter Westfiled! Der har dem ca 300 butikker med alt mulig fra Michael kors, SuperDry, hollister, H&m, Nike og masse masse mer

    2. Du bør ta en tur gjennom Oxford street gata vis du vil shoppe på zara, claires, hollister, SuperDry, ugg, og mange andre merkebutikker👍

    3. Hei jenniesofie ,jeg har vært i London en gang og når du reiser dit synest jeg du burde besøke madame tuhsaud!det er et voksmuseum,og det er nok helt sikker noe som passer for hele familien din!midt i blinken ✋du kan se mange kjente kjendiser bare i voksform😊også må du jo gå i Oxford street👌en lang shoppinggate💗kos deg i både Tyrkia og London 😌😘hilsen Thea 👌håper på svar👌

    4. Åååh, så gøy! Så helt herlig ut der du skal i Tyrkia.
      Jeg har også SYKT lyst til å reise til London! Meg, mamma og lillesøsteren min skal til London en gang på jentetur, fordi pappa er ikke så glad i shopping.. Og det er nok shoppingtur det blir på oss jentene!
      Men.. Det er ikke før om kanskje 2 år..:(

    5. Hei Jennie Sofie
      Jeg elsker og lese bloggen din💙
      Når du legger ut bilder av klær gir du meg inspirasjon.
      Jeg har et spørsmål, betyr fansen altså meg noe?💕

    6. Jeg har vært i i London flere ganger i år og jeg anbefaler Preimark og Starebucks sterkt !!💕
      Jeg har jo vært flere steder😂 men jeg måtte bare dit hvær dag😂💕
      Kos deg 💕

    7. Var i London for 5 år siden!Haha 😂Men jeg foreslår at du tar London Eye og båten Temsen (rett vedsiden av London Eye) Det er så utrolig fint i London,foreslår at du faktisk drar innom den store lekebuttikken.Ikke bare barnslige leker der,men ganske mange andre fine ting. Håper du får en fin reise. Digger deg Jennie!
      PS: Pass på så du ikke blir avhengi av “Tea and Toast” systemet dems 😀

    8. Hei Jennie😊eg skal vere i Tyrkia samtidig som deg😍bare at eg skal vere i kemer👌Kod tur❗️💗

    9. Jeg var i London i Februar 2014💗 Vi så mamma Mia Musical, Tok London Eye og Var på Maddame Tussaud. Alt dette anbefales på det sterkeste💜 På Maddame Tussaud bør du gå i Skrekk-Kabinettet, og se 4D filmen😄👌 På Oxford street får du er innblikk i det “travle” engelske livet. Det er masse trafikk, og mange andre turister, men også rolige cafeer. En fin butikk var River Island💎 Der kjøpte jeg meg en fiiiin jakke. Der er det masse kule klær sko og Stæsj. Det er til jenter og gutter, kvinner og herrer. Vi var også på marked i Camdon. Der skjedde det mye hele tiden. Vet ikke helt hvor i London du skal, men jeg var ca. Midt i sentrum, der kunne vi dra til “alle” kanter.
      Håper du får en fin tur, og får mange nye og herlige minner, og at det jeg sa kunne hjelpe deg💗

    10. Hei, jeg har vert i London to ganger og elsker den byen❤ Håper du koser deg masse i Tyrika og London.👌 I London så er det er gigantkjøpesenter litt utenfor sentrum, det er et fint kjøpesenter med mange av de “vanlige” butikkene. (Lush, topshop, clarie’s, Zara osv) Når vi var i London i påsken skulle vi egentlig til Madame tussaudes, men det var veeeldig lang kø, selv om vi hadde fast track!! 😒 noe som var dumt.. Skal du på Madame tussaudes? ❤ God tur!✌

    11. Hei, vi skal også på det hotellet, men vi kommer uka etter dere har dratt:) men jeg gleder meg isllefall veldig mye:) ELSKER BLOGGEN DIN, er daglig leser:) håper du får en fin sommer, fu må kose deg MASSE.
      GOD SOMMER❤️😊😘😍

    12. Har hatt leilighet i Tyrkia i snart fire år nå for nok du også prøvd å kjøre gocart, dra på båttur i alanya, men du skal nok til side det er ikke et fint sted å dra til i forhold til mahmutlar og alanya

    13. Når jeg var i London, så var jeg på Madame Tussauds og i London Eye 😊 Anbefaler virkelig Madame Tussauds 👍🇬🇧💗 Og å gå i Oxford Street🌸

    14. Jeg kom hjem fra london den 22. Juni, så har nylig vært der. Jeg er jo veldig glad i museer, så jeg anbefaler virkelig madame tussaud’s og tower of London, og London bridge (du ser london bridge fra tower of london) ! Men hvis dere skal på madame tussaud’s, kom tidlig! Køen blir EKSTREMT LANG etter kort tid. Anbefaler også big ben, og london eye, som ligger rett ved siden av hverandre. Og akvariumet. Husker ikke helt hva det heter, men det ligger rett ved siden av London Eye. Og underground! Det er utrolig lettvint og billig, fordi taxi er EKSTREEEEEEEMT DYRT! (Dyrere enn i Norge!) Det er jo utrolig mye å se da! Og starbucks og harrods må du besøke! Også er det en butikk som heter Primark, ågud.. Det er ALLT der! Også så billig! Man må bare velge ut noe! 🙂 ønsker deg en god tur! 🙂 det er en nydelig by. 😉

    15. Hei Jennie Sofie!!
      Jeg var i London for 2 år siden (da jeg var 11 😃)
      Det er en kjempe fin by med mange opplevelser!
      Mine beste forslag må nok være: London Eye , Madame Tossauds,Primark(butikk som du sikkert vet😅, Big Ben, Birmingham Palace, (vi tok sightseeing båt på Themsen elva , og så Tower of London | Går på båten ved Big Ben /London Eye og vi gikk av ved Tower of London) og Selfridge (en kjempe stor butikk i Oxford street .DER MÅ DU BARE SHOPPE!!😍😍😍😍😍😍
      Med vennlig hilsen Nora😄💄💛

    16. Du burde inn på priemark og madame tussauds💕 det er sykt kult der😄 og på priemark er det sykt stort med masse klær og sko✨

    17. Jeg har vært der, det er veldig gøy og en fantastisk opplevelse😊 jeg synes madame tussauds, London eye, Oxford street, du bør også gå innom kles /sminke butikken zara💞 den er veldig fin!🙌 butikken er i Oxford forresten😂

    18. London eye, maddame tussauds, se en musical og gå innrøm primark😊
      Ønsker deg en super tur Jennie💗💗
      Jeg skal selv til London men det blir siste ferieuka☀️
      Kos deg☀️
      Klem Isabell

    19. London eye! (Hvis du ikke har høydeskrekk, da) Det er så fint oppe på toppen, der man kan se utover hele den kule byen💕 Virkelig noe man MÅ oppleve!
      KLEM JENNINA 💗

    20. jeg skal til tyrkia og til akkurat samme hotellet som deg, bare at jeg kommer dagen etter du har dratt fra Tyrkia 😂

    21. eg skal kanskje i London i sommerferien, så eg lurte på om du kunne blogge om bra butikker og sånt som er vert å sjekke ut.

    22. Hei, du Bør glede deg til London!
      Har 2 onkler der♥
      Super koselig.
      Prøv London Eye, kjempe fin utsikt å fint å ta masse bilde.
      Hamleys er jo en Leke butikk m 7 etasjer.
      De voksne prøvde noen av lekene da jeg var der i 2012.
      Ellers ble du prøve eller gå i hyse park, kjempe fin park.
      Håper du liker noen av tipsene.
      Klem!♥♥

    23. Jeg skal på rideleir om to dager, og når jeg kommer hjem derfra dra hele familien til Island! Gleder meg😃💟

    24. Hei jeg bor like utenfor London og jeg vil anbefale m&m huset, abercrombie&Finch, St.James park( fordi du kan mate ekorn der) big ben og mye mye mer!❤ Men det er jo så mye mer å se! London har jo bare litt å se! Du må jo dra litt vekk fra London, Til Bath, Guildford, Scotland, Wales ect. London har mye men det er andre byer som er mye finere! Og vis du har tid så burde du dra til Thore Park, der kan du finne 5 av de verste bergogdalbanene i verden!!!!! Håper du har en fin tid i London! Klem Me💗💗💗💗💗

    25. Hei jennie💕
      Det er kjempe fint i london og tyrkia virker ikke mindre fristende😂✨ Kos deg masse! Tyrkia har jeg aldri vært i, London derimot har jeg vært i. Det var supert!👛💁 Noe du burde besøke er big ben, madame tussa, London eye og evt slottet! ☀️ Vi var på hammlis, verdens største leketøybutikk jeg kjøpte ingen ting men det var så kult å være der selv om jeg var 10 år (2011). Det var så stort og dt var masse prøvelser av leker, neglelakk, tatoveringer og kostymer👘🇬🇧🚹🚺 Kos deg masse! Det er supert! Selv skal jeg til Rhodos om to dager, det gleder jeg meg kjempe til! 😍😊
      Kos deg! Det er rått!
      Klem stor fan og leser
      Sara🐠🐙

    26. Litle white en gigantisk sportbutikk
      Og en butikk som heter sting som liger over gaten for litle white som er en super klesbutikk

    27. Hei jeg var nettopp i London for rundt en måned siden og jeg vil anbefale og dra til Madame tussauds og oxford street ( jeg har en følelse du skal til de stedene😂) men jeg vil gi deg et tips og gå ut av oxford street også fordi der er det mange fine butikker gjemt som : abercrombie hollister Victoria secret/pink de er liksom i oxford street bare gjemt. spør noen om hvor det er eks de som bærer poser derfra 🍉👐 håper du har det kjempe gøy✋ hilsen meg

    28. heiia!
      jeg har aldri vært i london før 🙁 men jeg lurte på om det kommer en innkjøpsvideo fra begge plassene? eller fra en plass?
      klem Ramona

    29. Kos deg masse!💗 Har kommet fra Tyrkia, side i går natt😔 Hvis dere skal ta takst anbefaler å holde dere godt fast😦😁😂

    30. Kan du ha et innlegg der du skriver hvilke butikker du skal til? Skal også til London og vil gjerne høre om noen fine butikker🌸

    31. Hvor mange dager skal dere være i Tyrkia og hvor mange dager i London?
      Stor fan av deg og bloggen💋

    32. Jeg kom akkurat hjem fra London!😀For et sammentreff!Du burde dra til Oxford Circus.du kan dra med tog dit det er mange fine butikker der.Også..Du burde også dra til den togstasjonen som heter Queensway,det er vare fire stasjoner unna Oxford Circus det er det stasjonen heter.Og Notting Hill Gate.Dra til Buckingham place.Det er også fint i Victoria Station.

    33. Hvis du skal på massane tudså,bør dere bestille billetter på forhånd!det gjorde vi og vi fikk gå rett forbi all køen.

    34. Jeg synes du burde gå på Madam thusod (eller hvordan det skrives) og belive it or not🌸 (der har jeg vært) Håper på svar💕
      Kos deg i Tyrkia og England 💕

    35. Hei fiiine Jennie!!
      Jeg anbefaler Hollister, Victoria Secret, A&F., Topshop, Primark, Forever21 osv, av butikker!
      Du burde dra til Oxford der universitet er. En opplevelse!
      En tur med London eye er også kanskje lurt!
      Håper du får en suuupeer tur til Tyrkia og London!
      Håper på en innkjøpsvideo!
      GOOOD sommer JENNIE <3

    36. Gå på de vanlige attraksjonene som madame tussauds, london eye, london dungeon, musikaler og ta garantert en sightseeing buss. Du får sett og lært utrolig mye, og kan hoppe av og på hvor som helst! Du vil sikkert shoppe en del også så gå innom forever21, topshop, primark, victoria’s secret, hollister, river island osv. Dra til shopping senteret miss selfridges også, og harrods! Du finner mange bra butikker i oxford street og regents street. Det er syyyykt mange starbucks i london så det blir det ikke mangel på. Tenker du vil kjøpe litt sminke også, så skjekk ut boots og superdrug. De har også mange slags parfymerier der de selger litt mer dyr, high end sminke. Gå også innom lush. Håper det hjalp 🙂

    37. kan du lage en pakk med meg video til tyrkia eller london?
      forresten så må du gå innom Topshop, Urban outfitters, Abercrombie&Fitch, Hollister og victoria`secret når du drar til LOndon. alle de er noen favoritt butikker hos meg!!

    38. DU KAN SJE VÆR I LONDON HVIS DU ISJE GÅR INNOM PRIMARK! Og eg anbefale restauranten “steakhouse” !!! De e såå vakkert og koseligt å spise der!🌸🌴 Og du måå innom “Den store lekebutikken”!! God tur! Klem fra meg!🌸🌴

    39. 🌸jennie sofie
      Det hadde vært utrolig kult om du kunne ta deg tid til å svare på kommentaren min, og på disse to spørsmålene: 1.Hvor lenge skal dere være i Tyrkia og hvor lenge skal dere være i London? 2.kan du lage innkjøpsvideo fra London og Tyrkia eller kan du lage reisevideo til London og Tyrkia?💕
      Hadde satt enorm stor pris på om du hadde svart, klem Aurora

    40. Jeg var i London for ikke så lenge siden,og jeg var der også for tre år siden også;)
      London eye er noe du burde prøve,og det er noe som passer til alle. Det var utrolig kult. Da får du se hele byen ovenfra,og det er noe du aldri kommer til å glemme <3
      Jeg er i side i Tyrkia nå faktisk,hehe<3 Drar hjem om en uke,så får nok ikke sett deg 🙁

    41. Du burde stikke innom hamleys en 5 etasjers lekebuttikk. Også Victoria secret en sminke og parfymebuttikk. M&m’s world en stor sjokolade butikk. Abercrombi&fitch en stor kles butikk ❤️ Kos deg jeg var i London i mai og vi var på madame tusa og det var veldig fint og en morsomt opplevelse. Jeg hadde veldig lyst til å ta London eye men ville ikke ta den alene. Dere burde også ta en sightseeing buss.

    42. Du burde gå innom kjøpesenterene Harrods og Fortnumandmason. Også burde du gå innom Abercrombie and Fitch og Hollister (det er veldig mørkt der, så du burde bruke lommelykta på telefonen) og til sist, men ikke minst så burde hele familien på Afternoontea på kjøpesenteret Fortnumandmason, det er veldig hyggelig.

    43. Har vært i London to ganger og det er så utrolig mye å se og oppleve! Håper du får en fin tur både til Tyrkia og London💕
      Men en ting: jeg skrev en laaaaaaang kommentar under innlegget “det må jo gjøres” (tror det var det innlegget i hvert fall), og du har ikke publisert kommentaren noe jeg skjønner at du ikke har👍 men jeg lurte på om du hver så snill kunne svare på om du har lest kommentaren eller ikke? Du trenger ikke si om det som sto i den var riktig eller ikke. Bare plizzzz svar🙏 jeg blir helt gæren av nysgjerrighet😱
      Håper du svarer☀️
      Klem Fride

    44. Fride: Hei. Mange tror de har riktig info, men har det ikke. Søker man på telefonnummer så finner man ikke mitt, har hemmelig. Og mange ringer til en dame som de tror er min mor. Har blitt kontaktet av henne. Stakkars. He he

    45. Kan du plis svare på spørsmålet mitt?
      Hva heter stedet du skal på?
      Ps er en super stor fan!
      Hilsen Teoline

    46. Jeg var nettopp i London og vi besøkte Maddame tussaudes, London eye (hvor vi så Bigben), Hamleys (verdens største lekebutikk),sherlock holmes museet og primark osv..
      På maddame tussaudes var det gøy for store og små, det var en shrek figur der og en plass rett ved siden av der man kunne lage egne figurer av hender. (Man kunne velge og for eksempel lage peace tegn med hånden og så dyppet de den opp og ned av noen vann/farge/stearin greier og den stivnet i vann og ble dratt av.det var veldig kult) de hadde også ett skrekkhus (desverre for 12 og oppover) som var veldig skummelt og en kino sal hvor de viste MARVEL i 4D (Veldig gøy)
      Det var gøy med London eye for der fikk man se nesten hele London og det ble tatt mange fine bilder (Ikke gå med grønt fordi at for man går opp i vognen blir man tatt bilde av foran en greenscreen..Min far gikk med en grønn t-skjorte og man kunne se rett gjennom han)
      På Hamleys er det vel gøyest for lillebroen din men på bussturen bort sa en mann på radio at barn fra alle aldere måtte besøke butikken.
      Jeg besøkte sherlock holmes museet med min søster som er en stor sherlock holmes fan.Det var en del kø.med det er nok verdt det vis dere liker sherlock holmes.
      Primark er jo en utrolig billig og stor butikk.Der er det veldig lurt å gå om dere liker shopping mens faren kan finne seg en bar eller noe om han ikke gidder
      Dette kan du fortelle familien din, Hele turen var en fantastisk opplevelse:) håper dere koser dere mye

    47. Reiste til London dagen etter skolslutt, og da var jeg på seaworld aquarium. Der kan du se alle slags fisker som haier, skilpadder , pinguer, vanlige fisker. Det er som om du er i et akvarium. Også burde du gå til oxford steeet. Der er primark❤️❤️❤️❤️

    48. Jeg var i London for første gang i fjor sommer og da var jeg i london eye🎡, london dungeon💀, Forever 21👗 og noen musikaler😉 Det må du få oppleve😚 Prøv ihvertfal en av de tingene💕

    49. Du bør prøve London aye, det er det store hjulet om du ikke visste det… du får sett mye av byen om du prøver det:-) Jeg anbefaler også (som mange alerede har gjort) å prøve ut Madame Tusså (har ikke anelse på hvordan det skrives) ha en fin ferie<333 ps. Jeg har vært i London før;-)

    50. Hei Jennie! Så ut som om det skulle bli en koselig ferie på deg!
      Er det familien din du skal reise med eller noen andre?
      Stor fan<3
      Klem:-*

    51. Hei jennie Sofie
      Du bør besøke :
      London eye
      Big bus
      Madam tu så
      Big ben
      Slottet
      Oxford street
      Forever21
      Nike
      Undergrund
      Fra VILDE

    52. Hei🌺 jeg var i London i vinterferien og her er noen buttikker du bør besøke, primark, (der er det super duper billig) top shop, ( der er det veldig dyrt) Victoria secret (super nydelig buttikk) og forever 21 (det er en buttikk som har helt greie priser og som faller de fleste i smak!
      Håper du titter inn i alle disse buttikene det er vært det!! Seriøst☺️

    53. Gå på english breakfest, det er kjempegod mat der, nam<3 BUTIKKER JEG ANBEFALER: Prime mark, top shop, og mange flere butikker som er fine å gå i<3 London er utrolig vakker by, har vært der selv<3 Madame tussuad, Big Ben, London Eye<3Du bør gå i hyde park<3

    54. kan du lage en innkjøpsvideo etter sommerferien fra tykia og london bare at du tar alle tinge eller så kan du lage to videoer men kos deg masse der du skal og god sommereferie ♥

    55. Jeg har vært både i London og i Side, og jeg vil virkelig få anbefale Hamley’s, London Eye, Madame Tussaud, Starbucks, Chinatown, og mye mer i London!

    56. Big Bang er jo helt fantastisk den må du bare se. Og de røde busseneturist busser er jo kjempe fint. Det er jo veldig fint å få seg en snar tur der:) Hilsen en av dine største fans Kamilla Tomine<3

    57. Du bør virkelig besøke Madame Tussauds! Har vært der selv, og det er veldig morsomt å se på alle figurene, og hvor ekte de ser ut. Satt også på en benk ved siden av en i One Direction (han var i voks da:( xD) Har bare vært i London én gang, men jeg har skikkelig lyst til å dra dit flere ganger♥️

    58. Hei,
      Jenniesofie jeg har ikke noen tips om hva du bør se og oppleve mens du er i London, men VÆR SÅ SNILL blogg eller enda bedre lag en video når du kommer tilbake. I videoen kan du vise fansen din de tingen du har kjøpt.
      Ps: Du ser mer pen ut i svart og hvit:)

    59. ÅÅÅ jeg skal også til London for første gang denne sommeren men jeg drar den siste uken før skolen begynner.skulle jeg var der samtidig som deg 🙁 kansje jeg kunne sett deg.å kansje tatt en selfie hehe. men uansett gleder meg masse. jeg skal bo på Hillton hotel.hvor skal du bo?

    60. Kan du lage et innlegg der du viser hvilke butikker/severdigheter du skall innom? Jeg skall også til London, men vet ikke helt hva jeg skall innom☺️

    61. Heii Jennie! Jeg har aldri vært i London selv men har hørt om mange butikker som er verdt og stikke innom. Jeg skal kanskje til London i sommerferien. Håper vi sees!! <3
      Stikk gjerne innom bloggen min <3

    62. Hei Jenie!! Jeg har vert i London en gang det er veldig fint der å når du skal dit må du gå i gaten Oxford street
      Du burde å gå innom Primark, Victoria Secret, Forever 21.
      Du burde å ta London eye, Se Big Ben ja
      Men håper du får det fint i London
      Klem Ida

    63. Dra på madame tusa (vet ikke vordan det staves) der er masse finne voksfigurer av kjente artister som justin Bieber lady gaga Michael Jackson og flere jeg var det i fjor og fikk masse super fine bilder. Dra på London eye da får du ser en del av London fra et parisehjul.

    64. jeg synes du burde gå i Hamles, en av verdens største lekebutikker. de selger mange morsomme ting der, ikke bare barnslige ting. de selger for eksempel: såpebobler som du kan holde uten at de sprekker og de er mega store:-) og så er det trylle kunstnere, og mye, mye mer. veldig gøy!!

    65. London Eye fantastisk utsikt fra toppen og London zoo veldig fin dyrehage og rainforest cafe skikkelig kul cafe med lyder og tordenvær og god mat

    66. SØREN! du drar dit den dagen jeg drar hjem! åå off! vel, det hadde vel blitt vannskelig for meg og møte deg der uansett!

    67. Madam tuså. Haha vet ikke hvordan man skriver det, men du skjønner helt sikkert hva jeg mener😂
      Du burde gå innom superdry, abercrombie, hollister og sånne butikker når du er der🙈 abercrombie er litt vanskelig å finne siden den ligger ganske gjent inni en sidegate.
      Håper du får deg kjempefint på london og tyrkia tur, forresten så har juice coutoure lagt ned butikkene sine😖 det er skikkelig trist, bare så du vet om det, fordi de hadde juice butikk i london før🙈😉

    68. Du burde virkelig dra på London Dungeon, jeg syntes det var veldig skummelt, det er en slags skummel tur hvor man går rundt i “kloakken” under London. Det var innmari gøy og høydepunktet for meg i London etter shoppingen 😀 du burde også dra på butikken Primark, dere er det mye billig og fint 🙂

    69. Du burde dra til london Dungeon det er ikke så skummelt men det de sier er sant,også må du sefølgelig på shopping da😂 også må du dra til world of adventure , hamleteller noe sånt det er en 7 etg lekebutikk hvet ikke om det er noe for deg men kanskje du finner noe 😉og det siste jeg, vet er at det er noen museum (husker ikke hva de heter) men de er gratis å gå inn det var dinosaurer og sånt der.

    70. hei Jennie Sofie jeger en stor fan av deg bloggen din og jenter
      jeg synes du bør dra til london eye og du bør virkelig dra til primark i Oxford street
      og London DUNGEON
      HÅPER VIRKELIG DU DRAR DIT OG KOSER DEG
      KOS DEG KJEMPE MYE JENNIE SOFIE

    71. Hei! Var i London i Juni , og det er en kjempefin by!
      Du burde dra til Oxford Street, der har de masse butikker! Butikker som Primark, Topshop, New Look, Forever 21, River Island, og Victorias Secret.
      Du bør også ta Hop On Hop Of- bussene/ sightseeing-bussene, som du kan gå av og på overalt. Bussene kjører forbi Big Ben, London Eye, Madame Tussauds, Tower Bridge og mye mer. Med bussbillettene kan du også dra på en båttur gjennom River Thames (går på ved Big Ben)
      Westfield er også et veldig bra kjøpesenter, der har de også Primark, Topshop osv. Det er to av dem, og den ene ligger i Stratford og den andre ved Shepherd Bush. Den i Shepherd Bush har også mye merkebutikker.
      Jeg anbefaler sterkt å dra på musikal, det er helt fantastisk! For Eksempel The lion king, Charlie og sjokoladefabrikken, Mamma Mia.

    72. Ok, la oss bare begynne. Jeg eller vi (jeg, mor og far) reiste til London i november 2013 og det var en helt fantastisk opplevelse! Jeg valgte å reise dit det året jeg ble 12 år. Vi var der i 4 og en halv dag.
      WESTFIELD SHOPPING CENTER
      Da vi hadde lagt i fra oss koffertene på hotellet, var det bare å ta undergrunden (det er utrolig lurt å ta undergrunden når du er i London. 1 mye billigere, 2 mye kjekkere, 3 hvis du er en som blir bilsyk eller bilkvalmen er det lurt å ta undergrunden) med en gang til westfield shopping center (elsker å si det). Westfield er et helt fantastisk kjøpe senter som har absolutt alle butikkene du ser etter, bershka, victoria’s secret, abercrombie and fitch, primark, zara, forever 21 gidder ikke å skrive flere ,men du kan gå inn på hjemmesiden og se der. Jeg kan love deg at du ikke blir skuffet. Men du på være obs på at det finnes to westfield shopping centers, et som er mye mindre og ferre butikker og et som er utrolig stort med alle butikker. Jeg var på begge(:-D) siden vi fikk ikke vite at det fantes to før vi spurte hvor victoria’s secret var hen. Så du bør dra på den som ligge i øst hvis du vil dra på den med flere butikker. Jeg synes den største var best siden den hadde utolig mange butikker ,men at den som var litt mindre var finest inni. Begge westfild’ene er delt inn i to deler, en del med dyre butikker som luis vitton og en del med ikke fult så dyre butikker som zara, primark ovs. Begge westfild’ene har noen butikker og resturant’er ute så det er utrolig koselig, men det er ikke så veldig mange, nesten alle butikkene og resturant’ene er inne.
      OXFORD STREET
      Oxford street er en helt utrolig koselig shopping gate. Mange tenker sikkert at etter de har vert på Westfield at det ikke er vits å dra til oxford street fordi de har de samme butikkene og sånn (jeg tenkte det først ,men så ombestemte jeg meg). Du bør helt klart dra til oxford street fordi det er så utrolig koselig å gå dit. Også fordi noen butikker er litt større enn de på westfield ,men det er ikke like mange butikker der som på westfield.
      LONDON EYE
      London eye er et “must” , det er noe alle gjøre når de dra til london. Du får en helt fantastisk wiew (kom ikke på et annet ord for wiew ,men du skal jo til London så det passet jo litt da:-)) over hele London.
      MADAM TUSSAUD
      Madam tussaud er også et “must” siden det er utrolig å se voks figurer av kjendiser som noen har lagt og som ser helt prikk like ut. Da jeg var der hadde de hengt opp små tv’er der de viste videoer av når de lagte Harry Styles.
      STARBUCKS
      Vi var så heldige som hadde starbucks rett over gata der vi bodde på hotellet. Vi skulle spise frokost der ,men så var det kø ut dørene så jeg fikk heller meg en frappe om kvelden som jeg koste meg med (elsker frappene der). Vi spiste frokost på en annen resturant som var utrolig god ,husker desverre ikke navnet.
      HÅPER DU FIKK NOEN TIPS OM HVA DU KAN GJØRE I LONDON , HÅPER DU KOSER DEG RESTEN AV SOMMER FERIEN!<3

    73. Приветствую Вас друзья, недавно мне в руки попал уникальный сайт на котором Вам необходимо спрогнозировать как будет меняться значение, вверх, или в низ, у Вас всего две кнопки для ответа, благодаря чему если Вы даже будете рандомно нажимать кнопки, Ваши шансы составят 50%, а благодаря специальным методикам которые Вы найдете после регистрации, Ваш баланс будет увеличиваться каждые 60 секунд.
      За одну минуту Вы сможете зарабатывать от одного доллара до бесконечности!
      Это уникальный способ заработка в интернете на сегодняшний день, сервис работает с 2014 года, и всегда вовремя выплачивает заработанные деньги.
      После регистрации Вы получите БОНУСНЫЕ +10 000b на счет, и сможете сами сполна протестировать этот замечательный сервис.

      Попробуйте БЕСПЛАТНО!
      http://bit.ly/fastbigtrade

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg