Gleder meg til å reise hit

Hei

Da er det bestemt hvor vi skal på ferie i sommer, og jeg gleder meg kjempemye. Jeg ønsker ikke å skrive hvilken dato vi reiser, eller rettere sakt får ikke lov til å skrive det før nærmere avreise. Det er mange år siden jeg sist var i Tyrkia, det blir spennende å reise tibake dit. Vi reiser med Star Tour til byen Side og hotellet heter SEVEN SEAS, det ser helt fantastisk ut. Det har i hvertfall alt jeg kan ønske meg. Basseng, hotellet ligger rett ved stranda, vannsklier, underholdning, All inclusive og sist men ikke minst Bamseklubben for min kjære lillebror. Jeg husker at noen venner av meg dro dit i fjor sommer og at jeg syns at det så utrolig morsomt og flott ut der. Om noen av dere har vært der og har noen tips til hva man bør gjøre, spise, se eller tips om butikker som er ekstra kule så skriv det mer enn gjerne i kommentarfeltet. 

Det er jo ganske lenge til sommerferien, men det er jo veldig deilig å ha ting å glede seg til.

Hva vi skal resten av sommerferien har vi ikke planlagt. Ferien er jo lang og det er bare 8 dager vi skal være i Tyrkia. Tror vi skal være en god del hjemme, få besøk av familie og besøke familie selv. Hadde vært gøy å reise på sommerleir også. Noen som har tips til en sommerleir?

Her er noen bilder av hotellet vi skal reise til. Flere bilder kan du se her SEVEN SEAS SIDE 

Elsker å oppleve andre kulturer

Så har du noen tips?

Klem Jennie 

158 kommentarer
    1. Oslo hundeskole sin ungdoms hunde leir. Det er utrolig morsomt! Hvis man ikke har hund kan man låne hund av dem!! Man bor på en utrolig koselig går, og har mange ulike aktiviteter hver dag. Eks Agility, stell av hester osv.

    2. Vil anbefale en butikk som heter big banana, hvis de har den der. Den er hvertfall i Mallorca .kos deg da.

    3. Nei.. mamma og pappa vil ikke reise til Tyrkia, så har aldri vert der 😉 men ikke sommer skal jeg på 1 ukes cruise i Middelhavet 🙂

    4. Kos deg, jeg holder meg til Hvaler og korpstur til USA. Har ingen ting å tipse om. Og takk for mailen ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    5. Du Jennieee.. Har du tips til butikker i Madrid? Skal dit snart 🙁 du er inspirasjonen min plis hjelp meg 🙁
      Har du begynt med sminke ?

    6. Åh nå håpet jeg du skulle til Mallorca, jeg 😀 Har familie som har vært der, men det er litt lenge siden så husker ikke hva de gjorde😂

    7. Dere kan reise til kvitsund, det er en kristen leir da. Der er det strand, gymsal, telt med kos i av og till og mye leker!!

    8. Ååå såå fiint hotell✨ Jeg skal også til side i Tyrkia i sommer😍 Har vært der før og ❤️ vi skal ligge i leilighet da!

    9. Newton camp!? Var med i fjor der jeg bor, og det var veldig gøy!;) Men du er kanskje akkurat for gammel?!

    10. Var der i fjor! Det var kjempe gøy der, og mye å gjøre! Du burde VIRKELIG glede deg! Stranden er fantastisk og det er mye underholdning der! Legg meg forresten til på instagram: marinahaavik og skype: marina.haavik <3 håper du svarer meg <3

    11. Heii, jeg skal også til Tyrkia og byen side 🙂 jeg har vært der 4år på rad og det er utrolig fint det 😍 håper vi treffes 🙂 ps . Du burde prøve pizza Hawaii 🙂 Hehe litt rart og anbefale en pizza men den er utrolig god 😂

    12. Åh, har vert i side det er helt utrolig fint der!
      Du burde dra til manavagat eller selve byen side.
      Du må bare kose deg, men en ting til? du må dra på en utflukt! Der kan du oppleve vorden tyrkiske folk lever på landet og sont. Siden du liker å oppleve kultur så er det noe for deg

    13. Jeg kommer selv fra Tyrkia og syntes virkelig det er kjempefint der. Dessverre får jeg ikke møtt deg (noe jeg har drømt om veldig lenge), men jeg håper du koser deg massemasse❤️❤️ Selv bor jeg i Istanbul, det er et sted jeg virkelig anbefaler❤️❤️❤️❤️

    14. På Savalen i Tynset er det rideleir gå inn på nett siden Savalenhestesenter.no jeg skal dit den første uka det er skikkelig gøy hadde vært utrolig gøy om du kunne blitt med!<3

    15. Har leilighet i Tyrkia 🙂 men det er i Alanya så har vert der ganske mongen ganger, men har alltid hatt lyst til å ta en dagstur til Side, men aldri hatt tid:(

    16. Hudøy er et velidig bra sted, Jeg har vært der før og man blir aldri lei!!, Det er en bra leir som tar imot alle like godt! Du får også mange nye venner der
      Annbefaler og prøve

    17. OMG! Jeg var på det hotellet i sommer. Det er noe av det beste jeg har vært med på! Underholdningen er kjempebra, og vannskliene er kjempemorsomme. Jeg tok den ene kanskje 100 ganger!haha! Men her kommer den dårlige delen, stranda var ikkje spesielt bra. Det var sand litt ute i vannet men så kom det steinheller. Det var skikkelig skarpe og ekle. Vi badet ikke så mye på stranda pga det.
      Maten og restauranten var kjempebra. Det var forkjellige temaer hver kveld. En dag var det asiatisk, en annen american. De hadde en sjokoladefontene der. Jeg koste meg veldig.
      En ting du burde prøve er ABS showkids. Ja, jeg vet det hørest barnslig ut. Men du får lære en ny dans hver dag, og på kvelden får du fremføre den med mange andre unger. Det syns jeg var kjempemorsomt! Håper jeg ga deg noen nyttige tips, klem meg.!!<3 btw jeg er like gammel som deg!

    18. Hei
      Jeg skal til Mallorca litt før sommerferien og jeg lurte på om du hadde noen butikk tips
      Vis du har vært der?
      Fint om du hadde svart☺️💕

    19. Var dør for 2 år siden❤️❤️ du må glede deg det er supert der☺️ Elsker plassen det er basseng bar og e hule i vannet og så myeee fint😍😍 stor fan! Plis få svar😄

    20. du burde dra på Oksenøen! har vert der og anbefaler det skikkelig, men det er ganske lang venteliste og det er mange som melder seg på liksom i oktober, så det er ikke sikkert at man kommer inn. Men det er veldig gøy!

    21. Det er en rideleir på Lefdals rideskole eller verdens ende. Og der er det mange ulike aktiviteter hver dag!og mann får låne hest og mann sover på rom med køyesenger. Og mann får mage nye venner. Noe av det mann gjør er jo å ri. Mann hopper hinder. Rir i vannet og rir på utrolig find turer i skogen. Jeg var på rideleir på Lefdals rideskole i sommer og fikk mange nye venner og har maaange minner. ❤️
      Lefdals rideskole – er mellom barkoker og Horten.
      Verdens ende er på Tjøme.
      Du burde prøve det selv om du kanskje ikke har rid så mye så lærer du utroooolig mye bare på 1 uke❤️

    22. Hei! Du bor jo på nesodden. Men jeg har vært på en utrolig morsom sjøleir ved henie onstad kunstsenter. Man gjør masse sjø-aktiviteter, blir kjent med andre mennesker, har morsomme leker og skuespill o.s.v.
      Man trenger å ha med vårdrakt, redningsvest, ekstra klær og litt mer. Men jeg vet ikke helt om det kanskje er for langt unna.

    23. Var i Side for lenge siden. Det var utrolig gøy! Har ikke vert der du skal nå, men det ser utrolig ut!! Kos deg!

    24. Jeg har vert på det hotellet 😱 det er kjempebra, anbefaler crazy river og å gå på hang out om morningen ❤️ Då får du nye venner og gjøre masse gøye sportye aktiviteter !! Misunner deg, du kommer til å elske stedet 🙂 elsker deg og bloggen din

    25. Var på det hotelle i fjor det er superfint der. Jeg anbefaler ikke en butikke men jeg anbefaler å baragleide for du får utrolig god utsikt over hotelle og hele havet. Jeg var ikke så ofte ute på byen å shoppet men det var en butikk som jeg syntes var veldig bra og den heter On The Bich

    26. Var der i 2012 og har enda gode minner fra det <3
      Du bør prøve og få med deg når det går masse menn med gratis is på stranda(om ettermiddagen),den isen er såååå god!
      Vi skal kansje til Tyrkia vi også,håper vi møtes <3 Det er foresten lurt og ta med plastikk briller....IKKE pilotsolbriller......for hvis du tar med solbriller som er av metall kommer du til og få vondt,siden det er jo varmt i Tyrkia så metallet kommer til å brenne deg...
      Håper du får en fin tur da !

    27. Hei Jennie!
      Lurer på hvilken app dubruker til å lage sånne bildecollager?
      Du kunne jo dratt på Fokusleiren, men bordtennis er kanskje ikke noe for deg? Vet du om søsteren din skal dit i år?
      Klem fra en STOR fan!

    28. Har vært der, og det er supergøy og det beste stedet i Tyrkia! Jeg elsker det stedet og det er aktiviterter hver kveld, alle de ansatte er kjempemorsomme! Det beste var bassengbaren. Vedsiden av bassenget er det en bar som lager drikke til deg<3 Den beste drikken er Strawberry decuri<3<3 STOR fan<3

    29. OMG !!!! Va der i sommerferien i fjor💕 fint sted. Jeg fant mange venner og JA😂 du bør glede deg! Håper svar!!

    30. Så kult!
      Du burde reise til hudøya skal dit kanskje selv vis venninnen min blir med😘
      Har ikke lyst til å gå alene😄

    31. OMG!! Hva der i sommerferien i fjor! Du bør glede deg! Møttes mange venn💗 fint sted! Du bør dra inn i den hula en plass der! Det er litt skummelt og ekkelt men artig
      😚 koos deg

    32. Hei! Jeg har vært på det hotellet for to år siden! Det er utrolig fint der! Og så er det veldig stort der! Det er veldig mange bassenger der! Jeg tipser deg om å bli kjent med hotellet så fort som mulig. Håper du koser deg! Jeg savner det stedet veldig mye! Fikk også noen gode venniner! Klem fra nora💕

    33. Hei, jeg bare digger bloggen din…!❤️️ Men du burde virkelig dra på øksnøen leir, det vil jeg anbefale i det 100!!❤️️😍😍

    34. Håper du leser denne!. Du har en utrolig fin blogg…♥ Men har ikke vært i Tyrkia før med de sier det er masse og se der! Kos deg masse♥

    35. Sommerskole i Oslo på Nydalen! Jeg tok “sal og scene” i fjor og det var sååååå utrooolig gøy! Jeg var på dansegruppa. Det var også sanggruppe og teatergruppe, og til slutt ble sang, dans og teater satt sammen til et show. Og det er mange publikum som ser på showet. Tror jeg skal dit i år og. Det hadde vært såå kult hvis du også hadde blitt med! Du er jo såå flink til å danse!!<3

    36. Vi har vært i side maaaange ganger og noe jeg anbefaler er å dra på sånn sea world akvarium ting. Husker ikke akkurat hva det het men de hadde både badeland og delfiner ofg dyr osv…. Men også må du gå på marked og kjøpe sånn tyrkisk pulver te. Det er supergodt (hvis du liker te da)
      LoveU soooo
      Ps follow meg på instagram de som vil: ineboe

    37. Søsteren min var på en spa der og syntes det var sykt kult, du burde kanskje dra dit (5 min. å gå)! Og det er en restaurant som du burde dra på som heter ett eller annent på SA!

    38. Hei, Jennie der har jeg vært å ville bare si lykke til! Det er helt fantastiske der GLED DEG!!

    39. Skal til Kreta i somme vet du om noen bra butikker?
      Håper du svarer❤️
      Hilsen storf fan❤️❤️❤️❤️

    40. Hei! Jeg har vært i side i Tyrkia for 3 år siden å det var kjempe fint der men var ikke på samme hotel som du skal på da. Jeg skal dra til side i Tyrkia i april igjen men på et annet hotel enn det jeg var på sist. Håper du får det fint der:)

    41. Det ser veldig deilig ut der😍😍😍Kos deg!😘Dette er verdens beste blogg😍Hvis det ikke har kommet noen nye innlegg går jeg langt tilbake å leser allt på nytt💛👌Det blir aldri kjedelig😊💜En dag uten å lese bloggen din er en dum dag😂Stor klem fra meg

    42. Jeg har også vært i side❤️mennpå pegasus world☺️
      Det er ikke så langt unna tror jeg💕håper du koser deg masse på hotellet du skal bo på da💜
      Det finnes jo sikkert mange ski og håndball leire💖
      Jeg skal på en håndball skole/leir i Spania i sommerferien💖det er norske instruktører der☺️

    43. Jeg skal til U.S.A og jeg klarer ikke vente!!!!!
      Jeg gleder meg sånn sinnsykt og vi skal være der i TRE UKER!!!!!
      Jeg har noen spørsmål…
      Men det er mer et tips da…
      Kunne du kanskje skrive svarene og spørsmålene på spørsmål runder isteden for video?
      Fordi det blir så lange videoer. Hvis du ikke skjønner hva jeg mener kan du gå inn på spørsmålrundene til eks. Betina Farinetti sin blogg, eller voe sin blogg.
      Kan du kanskje si hvor lenge du skal være der fordi jeg har noen tips men jeg vet ikke hvor lenge dere skal være der. du kan stole på meg altså.
      Håper du ikke tror jeg er en sånn rar 50 år gammel mann som later som at han er 12 liksom.
      Jeg er en 11 år gammel jente som bare ELSKER bloggen din og lurer på 2-3 spørsmål:)
      Håper på svar på spørsmålene:)
      Hilsen en jente som lurer på noe…

    44. Jeg skal til Kroatia og familien min ( vi er 6)
      egent svømmebasseng til huset vi skal leie. Alle får egnt soverom med egen balkong og bad. Men brødrene mine må dele da 😂😂😂 ser utrolig fint ut der du skal!!! ❤️❤️❤️ Neste gang du skal til Tyrkia anbefaler jeg Kimer!!! Hvilken del er der du skal? Europa delen eller Asia delen?

    45. Sommereventyret på Meråker er en veldig bra leir❤️ Jeg skal dit å har vært der et år før😚 der kan du velge hvilken sport du vil drive med😚 håndball, ski og så tror jeg fotball💕 Du overnatter i 5 dager🎀 der får du alt du trenger og du blir trent av trenere som er proffe i din idrett💘 f.eks i ski: så kan du få Petter Northug, Marit Bjørgen, Therese Johaug, Martin Johnsrud Sunnby osv💕 I håndball kan du få: Camilla Herrem, Ida Alstad, Karoline breivang, Linn Kristin rigelhuth osv.💓 Anbefaler veldig å skjekke ut sommereventyret.no💖 det er jo ganske langt unna deg, men jeg synes den er så bra at det er verdt å varsle deg om det hvertfall💕 // jeg synes du er veldig heldig som skal til side i sommerferien💓 har vært der en gang men det er så lenge siden så har dessverre ingen tips💕 Kos deg!// du må bare vite at jeg ser veldig opp til deg💗 å jeg setter veldig stor pris på at du tar deg tida til å blogge og å oppdatere oss💞 jeg elsker bloggen din, personligheten din, utseende ditt, jenter og alt som har med deg å gjøre💘 Jeg blir så sint når jeg hører at folk kommenterer stygt og sånn moten så perfekt jente som deg!💎 selv om jeg ikke kjenner deg, så leser jeg bloggen din og følger deg på instagram(heter forresten chvorvik der, spør om du vil), å da føler jeg likavell at jeg nesten kjenner deg, å det skulle jeg virkelig ønsket at jeg har gjort❤️ Håper virkelig du ser den kommentaren her, å kanskje kommenterer et hjerte ellernoe tilbake💕 bare vis du vil!!!💋 klem fra Christina🙋😚
      ,

    46. Der har jeg vært! Jeg var der for et par år siden, og det var helt fantastisk. Eneste negative er at det var veldig ekkelt utenfor selve hotellområdet og man hører løshunder bjeffe og ule masse om natten. Men du må glede deg til maten, helt ubeskrivelig god mat der.

    47. På bilde du la ut så ser du en mann som lager is, ikke sant?
      Jeg har smakt den isen den er syyyyyyyyykt god.
      De har sont i side,du burde prøve det!!!!!👍😘

    48. Skal også til Tyrkia i sommerferien! 🙂 Men jeg skal til Alanya, anbefaler å besøke Alanya! Kjempe fint der<3

    49. Hei, jeg var i Side for 2 år siden. Her er noen tips:du må kjøpe tyrkisk te! En jeg likte spesielt godt var mango te… Du må prøve sofa på vannet, på stranda.. Vi var på en båt tur til en annen by, og på veien såg vi skilpadder.. Turen gikk til bake til Side da.. Vi var på en restaurant der de hadde mange gode drinker, men det morsomste var en mann som kunne norsk 😂

    50. Hei! Var i Tyrkia i 2013, var i Alanya på hotellet Green Garden, kjempebra😍😄 Skulle ønske at jeg også skulle til Side samtidig som deg💕Elsker deg💜💜💜 Har du noen sydensteder du annbefaler by og hotell?💋
      Kan du plzz ha”what’s on my iPhone 4s TAG”?🎀
      Klem Jennietor💛

    51. Jeg har også vært i Tyrkia beste reisen!! Elsket å bade der!! Var på badeland der værdens beste sklier der!! Vel håper du skal få en fin reise💗😘

    52. Jeg har også vært i Tyrkia! Det var den beste opplevelsen evah!!!
      Det var utrolig gøy å bade der å skli vannsklier!!😜
      Uansett håper du skal få en fin reise😘❤️

    53. Hei, jeg kommer fra Tyrkia og har vært der kjempe mange ganger 😃 det er UTROLIG fint. Den isen han mannen lager kjempe god, og det er også teen. Du burde glede deg ❤️ Det er veldig mange flotte hoteller, og kjempe mange store badebassenger . Skal også til side eller Antalya i år 😉

    54. Jeg har vært Akkurat i Side Jeg å anbefaler deg det stedet de er super hyggelige Kos deg messa har laget en video til deg på IG Rakel

    55. Hei!❤️ har vært der skulle ønske jeg kunne dratt dit flere ganger😊 Du må glede deg Jennie . Når du skal på stranden burde du helst ha med deg sandaler!😜 var ikke uten for hotellet så mye så husker ikke hvilken butikker som var der❤️ Klem fra Amalie.

    56. Hei! Jeg vari Side i fjor sommer! Hotellet mitt var ikke langt fra ditt. Men uansett, når vi kom til flyplassen var det veldig mye kø for sånn greie, husker ikke hva det het -.- Det er virkelig fint der! Jeg anbefaler å reise inn til sentrum også, der er det sånn gamle “bygninger” som var veldig vakkert. (Sånne som er i Hellas) Om kvelden når du sitter ute i hotellet kan du kanskje se noen lys oppe i himmelen. Jeg lurte på hva det var hele tiden, men så viste det seg å være noe fra sentrum. Gatene er også veldig fine 🙂 PS: om du må kjøpe bikini, så er det utrolig vanskelig å finne! Kjøp hjemme! Håper du likte “tipsene” mine, og god tuuur!! 🙂

    57. Hei:) vi har et hus i Tyrkia like ved side:) dere burde dra på en restaurant som heter buzzy!:) den ligger i byen ved mamuthlar❤️ Er nesten alltid der å spiser😊

    58. Har vert i Tyrkia for noen år siden og d var kjempe gøy , skulle ønske vi skulle dit i sommer😢 koooooooooooos deg masse❤️(Da dere skal dit)😉

    59. Hei <3 jeg var i side i fjord og når vi gikk til stranda gikk vi forbi det hotelle <3 det så super fint ut <3

    60. Hei❤️ jeg var innsiden i fjord og når vi gikk til stranda gikk vi forbi det hotelle😍 det så super fint ut💞 drar egentlig til side vært år og skulle på det hotelle i år, men vi fant ut for litt siden at vi ikke hadde råd til å reise alikevelll😭😭 men skal neste år der igjen da med ei vennine😍😍

    61. Åhh! Skal dit samtidig som deg! Jeg skal være der hele ferien❤️ Vi MÅ møtes❤️ Det er en av mine største drømmer, å møte deg😍

    62. Heia jennie
      Jeg har vert i Tyrkia 5 ganger no og skal til Tyrkia i septemper igjen.
      Og drikk mye vann nor du er der! Og et tips ikke spis den isen som de
      sveiver i luften med for du kan bli syk og eg vil ikke at du skal bli syk men
      det e no bere et tips så du bestember skjøl om du vi spise den eller ikke

    63. Hei Jennie. Jeg skal også dit i sommerferien. Jeg har hvert der en gang før, og det er nydelig mat der. Det hadde hvert utrolig morsomt å treffe deg. Jeg har spilt i julekongen, og det er fortsatt folk som hater meg på skolen siden jeg var med, men når jeg leser bloggen din føles det ut som at du er meg. Det virker som jeg kjenner deg, selvom jeg aldri har møtt deg. Det ville hvert veldig fint å møte deg. Vel, det får jeg vel se når jeg er der. Klem

    64. Eg og har vore der.de er utroli fint og dei har en stor by.vi har reist der mange gonger på ra.og du må glede
      deg utroli mye.og du kjener sikert alette marie ho går i klasen min og ho og har jo reist der.

    65. Hei jenni eg har og vore der og det er sssååå pent der .og du kjener vel alette marie ho har jo og vert der

    66. Anbefaler virkelig og smake på teen! Den er supergod.
      Har vært i Tyrkia 5-6 ganger og det er kjempefint, i år skal jeg til Spania <3
      Klem

    67. Hei Jennie👋 Jeg har vært i Tyrkia. Vi var i en by som het Side vi også. Men hotellet het Pegasos World✨ Der var det et show vær kveld. På hotellet var det også en strand🏊 med beach volleyball og paraseiling. Paraseilingen var syykt gøy!! På båten sa han at vi skulle possere.😂
      Jeg fikk hendene og føttene mine i sånne WONDERFISH som det het. Det kilte☺️
      Det var sklier, basseng, resturanter, musikk ute, scene og masse rart. Vi kunne få så masse is som mulig!😱 det var det jeg skulle si.
      Jennie😘💋💎

    68. Når kan du si hvilken dato du reiser? Vi skal til samme hotell skjønner du, og hadde bare vært utrolig gøy om vi skulle reise samtidig som deg❤️ Elsker bloggen din og håper på svar👌

    69. Ååh, der var jeg for tre år siden! Sykt bra hotell, ligger helt nede med stranda og der var masse sånn vannsporter osv der! Du må virkelig glede deg!

    70. Hei
      Når skal du dra?
      Jeg skal på det samme hotelet, men er ikke sikker på når du skal ditt, om vi kanskje møtes der, jeg skal dra den 19 juli, og skal være der i 2 uker<3
      Pliiiiiiiiis svar med på e-post, eller send meling til 47882173<3

    71. Jeg skal på Zakyntos (gresk øy) i ferien, jeg har aldri vært der før og lurer på hvordan det blir😒 Kan du skrive hvor har du vært i sommerferien de siste årene? Klem❤

    72. Jeg har vært på akkurat dette hotellet og det er mye bedre enn på bildene til og med. Det er svært, og maten er kjempegod vi varr der i to uker og enndte opp med å spise ute kun en gang! Gled deg det er så fantastisk fint der, i det ene bassenget er det også en bar der du kan drikke så mye slush og brus som du bare vil, mens du er i bassenget. Så det er rett og slett en badebar!

    73. Hei … Jeg er en veldig stor fan av deg !! Og min drøm er å få møta deg !! Å vi skal kanskje til Tyrkia i sommer, og derfor så lurer jeg på hvor i Tyrkia dere skal …… Vær så snill å svar d hadde vore kjempe kjekt å få svar av deg… klemz 💖

    74. Der var jeg i høstferien! Kjempefint! Men det er ikke lås på badet i den oransje etasjen^^

    75. Vi skal også til side i sommer😱😂❤️ men til et anet hotel som er ikke så langt unna deres❤️❤️ jeg håper vi møtes😏💗😻

    76. Jeg var i Tyrkia i fjor og i forfjor. da fant vi en butikk som het LC Waikiki. Liker den butikken kjempe godt. Syns de hadde masse fint der. Jeg tror nokk de har den i Side å. De hadde den vertfall i Oba og i Alanya vet jeg, for der var vi. Elsker Tyrkia!!! Skjønner godt at du gleder deg. Det er veldig fint der:-)

    77. Hei så utrolig jeg skal til det samme stedet og hotellet du skal til oi nå ble jeg såååå utrolig glad kanskje jeg ser deg der drar samme dag ! Dette er en drømm som går i oppfynelse

    78. Jeg skal også til Side!! Skal dra nå onsdag 9. Juli og kommer tilbake til Norge den 16. Juli. Jeg skal ikke på samme hotell som deg, men kanskje vi møtes likevel! Håper det! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg