Reiselyst

Hei

Jeg vet at jeg er heldig som reiser en del, men de fleste turene går jo til Østerrike for å besøke familie. Jeg har i flere år hatt lyst til å reise til London, noe jeg fremdeles drømmer om. Jeg vil jo ikke bare reise til London for å se og oppleve, men også for å shoppe og da forstår jeg jo at en slik tur kommer til å koste en del. Men nå har jeg bestemt meg for å begynne å spare til en Londontur, så kanskje jeg kan reise om ikke så ALT for lenge. Et annet reisemål som står høyt på ønskelisten er Paris. 

Jeg er veldig glad i farger og er svak for sjokolade så en handletur hos m&m`s i London hadde virkelig vært fantastisk.

HARODS SHOPPING I LONDON

KULE KLÆR OG TING I KULE BUTIKKER

Har du vært i London?

Hvilke butikker bør man sjekke ut i London?

Klem Jennie

119 kommentarer
    1. Var i London i September i fjor og skal om 10 dager !!!!
      Du bør glede deg syyyykt vis du skal til London !❤️

    2. Å du må sjekke ut Primark masse fint !!! Og selfølgelig toppshop, urban outfers, og alle di der “populære” butikkene

    3. har vert i Paris!! supert der men kan være litt kjedelig og de anbefaler å fare til Alfaz del pi i Spania har bodd der et halt år og det er kjempe spennende gikk på norsk skole DNSCB (den norske skole costa blanka) de har et kjøpe senter som heter la marina med mange bra butikker for eksempel Clair`s og Zara H&M… Elsker deg du er sykt pen!

    4. Du burde dra til en Desigual butikk! De har veldig mye farger og mønster💛💙💜💚❤️ (Men det er jo ikke alle som liker sånne type klær, så hvis du ikke liker Desigual så er det fullt til å skjønne😉) Det var mitt tips☺️

    5. Eg har vert i Paris og London. Du må bera reisa der te. Då eg har i London va eg på milene cyrus konsert. Håpe du får reisa. (Har nesten aldri sett på bloggen din, men fant det ut får ei veka si, kul blogg ✅💟). 😜

    6. Har vært i London veldig mange ganger og du bør glede deg hvis du skal der! Det er fint der, mange opplevelser og SHOPPING! Abercrombie & Fitch, Hollister, Victoria Secrets, Polo Ralph Lauren, Sephora og myye mer! Blir super glad hvis du gir tilbakemelding hvis du har sett dette!
      Hva er dine favoritt klesmerke Jennie Sofie?

    7. Har nettopp vært i London, og jeg var på m&m butikken, men det var veldig dyrt der da… Men du burde glede deg hvis du skal dra dit, det er kjempefint der, og mange kule butikker! 👌

    8. Jeg var i London for 2 år siden og skal tilbake i påskeferien <3 Er superglad over at jeg får lov til å reise så mye jeg også. 🙂

    9. jeg elsker London mer enn alle steder i hele verden! Vært der mange ganger og det er virkelig det beste, føler meg hejmme der. Du bør besøke topshop, urban outfitter, selfridges og alle de butikkene der men andbefaler å spare en del penger til de to førstnevte butikkene 😉

    10. Ja jeg har vært i London. HEEELT FANTASTISK!!! Butikker som anbefales:
      Primark (veldig billig og veldig stort. Og det er utrolig fine klær der)
      Topshop (litt dyrt, men det er populært og kjempetøffe klær)
      Gap (merkeklær, litt dyrt, men utrolig fine klær)
      EGENTLIG ALLE BUTIKKER SOM FINNES I OXFORD STREET (verdens beste shoppingsgate) <3<3<3<3

    11. Ja, jeg har vært i London i sommer de beste butikkene er: topshop ,Victoria secret , juicy couture, acerombics,

    12. Har vært i London flere ganger, og kanskje vi drar dit igjen før jul eller noe! Butikker jeg anbefaler er Primark, Claire’s (som jeg tror du har gjort:P) osv. Jeg elsker butikken Claire’s! Og Primark bør du besøke! 😀 Men har lyst til å dra til Paris! 😀

    13. Har vært i Paris en gang, og jeg har vært i London to ganger. Skal til London igjen neste høstferie. Hvis du skal til London så må du glede deg masse!!❤ Butikker som er verdt å besøke er Topshop, Forever21, Primark, Zara, New Look, Abercrombie and Fitch, og mange flere❤ jeg har vært på m&m butikken i New York, men ikke i London, liker bloggen din kjempe godt!!!❤❤

    14. Omg, føler så med deg Jennie!
      Har sååå himla lyst til å dra dit, jeg også..
      Har som sagt aldri vært der før, men vil anbefale å sjekke ut klesbutikker der…
      Hørt mye at det er veldig masse klær der, som skjeldent finnes i andre butikker og som folk her i Norge hadde fått vid gap av – hehe ;))

    15. Jeg har vært i London, og det er virkelig noe jeg kan anbefale å reise ti! Masse kule ting å finne på og masse brae butikker, jeg var også på den svære m&m- butikken, haha gjett om det ble mye sjokolade på meg!

    16. Jeg har vært i London og Paris, men var rundt 7 års alderen. Jeg er 12, men har kjempelyst til å reise dit igjen <3
      <3Jeni

    17. Var i London i fjor høst:) Kjøpte noen kule ting på Claire’s og så var det ganske mange andre butikker jeg shoppet på, men jeg husker dessverre ikke noen av navnene på dem:(
      Men jeg eelsker bloggen din og synes du er kjempeflink til å blogge!<3<3<3
      Klem Tuva

    18. Jeg har vært i London, og Paris haha <3
      Når du er i London bør du dra til A&F, primark, boots, Zara, Forever 21 og VS vertfall 😉

    19. Jeg har vært i Paris men ikke i London, men har veldig lyst. du burde gå på primark, har hør veldig mye bra om det(fine og veldig billige klær, falske negler, og løsvipper)<33<3

    20. Har ikke vært der 🙁 .Men drømmer også om å dra til London og Paris, mamma har også lyst til å dra til paris, så kanskje vi drar en gang 🙂

    21. Har vært på m&m’s world i London, det er 4 eller 5 etasjer. Det er veldig fint i London men mesteparten av byen er fattig. Jeg må tilbake til London snart. Men jeg skal til NY først.

    22. Så sier at bare fordi du sparer til shopping så kan foreldrene dine betale tusenvis av kroner på en reise. Herregud du er bortskjemt

    23. Har vært i London men var på Rihanna konsert så vi kom første dag var på tur og på konsert andre dagen og reiste tredje dagen men det er veldig god mat i London ❤️
      Jeg har også samme drøm om å få drat til Paris selv om jeg har vært i Frankrike ganske mange ganger men aldri i Paris❤️
      Håper du for drat til begge stedene en dag❤️

    24. Hei, jeg var i London for 2 år siden! Men da brydde jeg meg ikke så mye om shopping! Elsker bloggen din<3

    25. Har bursdag i dag så jeg fikk en shoppingtur i London sammen med mamma i gave😍 Reiser 22.november❤️

    26. Har vært der to ganger før og skal dit i år Med en venninne og mammane våre❤️❤️Du burde glede deg veldig fint der😘

    27. Hei Jennie, jeg har vært i London i sommer i fjor. En by som er utrolig fin!! Jeg var på m&m butikken kjøpte en blå pute med m&m ansikt! Men en butikk du bør skjekke ut er Gap!

    28. Skal til London i November, og har vært der en gang før! Jeg skal gå på hollister og Abercrombie i hvertfall, for det har de ikke her jeg bor.

    29. Var på en tur til London ifjord. Fantastisk fin by. Var der i mars på en weekendtur. Anbefalest virkelig!

    30. Jeg skal til London om ca 30 dager! gleder meg sykt 🙂
      jeg hadde blitt veldig glad om du lagde sånn `butikker du bør besøke i london` skjønner hvis du ikke har tid <3 men her er hvertfall noen butikker jeg vil innom:
      Abercrombie & Fitch, Hollister, Victoria Secrets, primark, mandm, juicy, starbucks og mye mer!
      håper du vil svare meg, klem <3

    31. Ja♥ jeg har vært i london!
      Jeg anbefaler primark de har masse! Den er kjempestor! Du finner sikkert mye i london! M&M’s store er kjempe stor og fin! Den har flere etasjer!
      -klem♥

    32. Heldig<3 Jeg har vært i London og du bør kjekke ut Claire's og NeXT:) På NeXT har de kjempe fine og billige klær.

    33. Jeg var i London i høstferien. Anbefaler hotell med mer enn 3 stjerner. Anbefaler sterkt Harrods hvus du vil få tak i billige Hunter støvler;)

    34. Du burde kjekke ut juicy couture, abercrombie, primark hvor de har masse kule+billige ting, zara, river island, topshop, gant og maaaange fler:). Det er mange fine butikker i oxford street, hvor du finner de fleste butikkene;) du burde glede deg hvis du skal dit<3 Da vi var der, var vi på musikalen lion king. Anbefaler den veldig. Den var på engelsk, men det var for det meste musikk og sånt. Kjempefine kostymer også. Musikalen var nesten høydepunktet med turen så anbefaler den veldig hvis du skal dit ;);) og selvfølgelig madame tussauds 🙂 bare noen tips hvis du skal dit<3 😉

    35. Jeg skal til London 15 november.❤️
      Å jeg har fått vite at jeg børr fare innom primark(billig butikk men bra)❤️
      Å jeg har hørt at Toms koster bare 35 pund(340kr)i London på ein butikk som heter office å i Norge koster de 600-700kr❤️
      Å vis du ser etter sminke børr du fare innom boots❤️
      Når jeg skal til London vil jeg fare innom forever 21,Topshop,The body shop,LUSH og Victoria secret❤️
      Følg meg gjærne på insta :MATHEATEN

    36. Vært der! Blir litt kvalm av all den sjokolade lukten. Primark! Super billige klær, du får en kjempe fin bukse til 4 pund!!! Første gang jeg var i London kjøpte jeg en genser på primark til 20kr! Anbefaler virkelig. Tips: De m&m greiene er litt fake. Figurene er det veldig lite sjokolade i. Dra dit tidlig. Jeg var der mitt på dagen og sto i kø i en halvtime.

    37. Begge byene er helt fantastiske, gled deg til du opplever dem 🙂 Jeg har reist hele jorden rundt, egentlig, så om du trenger reisetips er det bare å bla litt på bloggen, hehe.

    38. London
      Du bør gå på primark, der er det masse billig.
      Hollister, victoria secret, zara og BHS der de har masse fine kjoler og masse annet.

    39. Har også veldig lyst til å dra til London, såå lenge siden jeg har vært der! Primark, A&F og Victorias Secret er så bra <3 Og Madam Tussauds er jo kjempegøy 🙂 | værsåsnill sjekk bilde jeg tagga deg i på insta :*

    40. Jeg har vært i London! Men jeg husker ikke hvilke butikker jeg var i og sånt, for det var ganske lenge siden😂❤️ Elsker London!😻 Vil dit igjen😽💕

    41. Har vært i London, men husker ikke hvilke butikker jeg var i, for det var ganske lenge siden!😂❤️ Elsker London😻 Vil dit igjen😽💕

    42. Du bør gå på primark.Har hørt mye godt om den…Har aldrig vært i London her heller:( Vil dit jeg og!Men kan du legge ut noe om det du skal ha på deg på Halloween?? Vil gjerne ha svar<3<3<3

    43. Johanna: Hallo, jeg sier at jeg også vil shoppe og vist du fikk med deg så skulle jeg spare selv. Jeg sparer penger og du kan spare deg for den utrolig teite kommentaren din.

    44. Har vært der mange ganger og drar dit i slutten av november. 😊 Vært på M&M’s world der❤️ suuupergøy! Skal dit nå og, noe du vil jeg skal kjøpe? Haha, neida. 😂 (joda)
      Anbefaler Primark veldig, kjempefine klær til billig pris. Anbefaler også restaurant Spaghettihouse og Odono’s gelati 😍😍😍🍦🍦🍦

    45. Jeg har vært i London for to uker siden ❤️Var kjempe billig på PRIMARK var eneste klesbutikk jeg var på. Så var jeg på m&m og plukket i pose selv ❤️😘 anbefales 👌👌 kjempe mye fint på m&m 😛

    46. Har både vært i London og Paris anbefaler å reise til begge stedene!
      Var på harrods er ikke akkurat shopping der, det er sykt dyrt og jeg er en jente som nesten bare bruker merkeklær. Men du kommer nok kanskje til å kjøpe deg noe. Beckham pleier å handle der så de kan stenge av senteret hvis de kommer. PS digger deg og bloggen❤️💕

    47. Har hver i London i mai kjempe gøy å gå i London eye og madam tussauds og osv
      Du bør gå i primark det er er det kjempe masse billige ting
      Du bør også gå på den største lekebutikken i London sellom du ikke vil ha noe der så er det gøy å se på alle de tingene
      Det er 5etasjer tror det er det på primark også
      Synes du reiser veldig ofte

    48. hei jeg skal til London i Mai neste år har vært der en gang før med mange venneiner fordig vi dro med korpset det er drit fint du burde glede deg syyyykt!

    49. Jeg håper veldig at du drar til London for det er helt fantastisk der. Hvis du drar dit så må du dra til primark det er masse klær der og det er kjempe billig. Lykke til med å spare mange klemmer fra meg. 🙂 <3

    50. Har vært i london og paris, skal tilbake til london neste år 🙂 paris er forresten ikke et typiskt shoppested egentlig, selv h&M er dyrt i den dyreste gaten der. Men de har jo sephora, topshop osv da

    51. Hei når jeg var i London i ferien tror jeg det var en lignende m&m’s butik jeg vêr innom❤️
      Også har jeg vært i Paris det er kjempe fint der og i London også da😂❤️

    52. + at London er mitt ynlings land jeg har vært i over 20 land men London eller England har vært det fineste og der er det kjempe fine butikker og det er nett nesten over alt❤️ Kanskje vi kan dra til London sammen❤️ Og det er sykt fint i Paris❤️

    53. Hei Jennie Sofie 😍 stor fan av deg og ja London er en kjempe fin by og jeg anbefaler den og M og M’s butikken jeg vet ikke helt om andre butikke men London eye og madame tousad (hvet ikke helt hvordan det skrives) jeg var i London i mai i år masse fint men vis du liker leker og sånne ting så anbefaler je hameleys 😘 Paris er også en veldig fin by var der i 2008 selvom jeg bare var 6 år husker jeg mase fra Paris turen Hilsen din største fan Meg 😄

    54. Jeg vil bare si at den m&m butikken i new York er mye større og mye kulere(syntes jeg da) bilde bare informere deg 😊 jeg har vert i London 5 ganger JEG ELSKER DET ! Og new York 3 det og elsker jeg 😚💎 du burde reise til NY det er fantastisk 👌sån som du 💋👸 <- du er en prinsesse 😉

    55. Hei,har nettopp kommet hjem fra London.
      Veldig fint! Var på m&m’s,primark.topshop.next,river island og masse andre fine butikker:)

    56. Burde besøke Primark ,topshop ,forever21, bens cockies😋,boots og seff M&M butikken. Den er Rå! (Snakker om egen erfaring😝) har vært i London 2 ganger og ska kanskje en gang til 😊❤️.

    57. Jeg har vært i London, jeg har også vært på m og m butikken du hadde bilde av å om du før dit må du dra innom London dangeous

    58. Hei<3 Jeg var i Paris i fjor (Korpstur) Men vi var på shopping i et DIGER shoppingsenter! Der selger de exthation (er litt usikker på hvordan det skrives :P) men de selger utrolig kule ting der! Husker ikke hva det het... Men en ting det regner mye der... Også ANBEFALER JEG DEG STORT til å dra til DisneyWord, det er virkelig TUSENVIS av ting der 😀 Og kanskje du er så heldig å få se lysshowet på kvelden (Det er helt utrolig) Men hotellet vi lå på var ikke det beste hotelet man kan kan få men tror sikkert at det finnes bedre hotel der 😀

    59. Har vært i London, og det er virkelig noe du bør se frem til! M&M’s world var gigantisk! Og helt fantastisk❤️ Sykt masse forskjellige M&M’s👍

    60. Ja jeg har vert i London;) men det var i fjor og m&m-butikken er kjempekul!
      Jeg var i Paris i høstferien, samme uke som du hadde høstferie og hvis du skal dit burde du virkelig gå inn i en butikk som heter jennyfer!!! Den er kjempefin og jeg elsker alt de hadde der!! De har den sikkert i London og;)) når du reiser god tur!!

    61. Har hørt både i London og Paris.Og det er veldig fint begge steder. I Paris var vi i Disnelyland og der var det helt fantastisk! Veldig koselig og fint der. Jeg har vært i London to ganger. Den første gangen var med en venninne(som heter Hannah), mammaen hennes, mammaen min og storesøsteren. Andre gangen var jeg med Hannah, en annen venninne (som heter Marthe), mammaen til Hannah og mammaen min. Begge gangen så var vi på dagstur. Det er veldig greit å være på det. Det er jo bare for å shoppe da, men jeg synes det er gøy. Det koster ikke såye for en billett tur-retur…Men det koster jo litt for det du handler da…Men det er jo billigere i utlandet.Anbelfaler deg virkelig både London og Paris!Klem❤

    62. Hei jeg har vært i London før og jeg syns du bør se i primark. der har veldig billige ting og fine. Og du bør gå innom Hamleys. Det er en lekebutikk men det er veldig gøyale ting der. det er 5 etasjer og tror det er Europas største lekebutikk:)
      Håper på savr:)

    63. Jeg var i London i sommer, du bør gå på Oxford street
      Og selv om du ikke spurte etter dette so vil jeg VIRKELIG anbefale London daungeon( hvet ikke helt hvordan det skrivest)
      Viss du går fra London eye til big ben så går du forbi denne plassen,
      Annbefaler den om du ikke er lettskremt!
      Og ta båt på Themsen!
      London er virkelig en opplevelse for livet!!😘😘😘😘
      Kos deg masse!!!

    64. Jeg var i London for 2 dager siden og det er den beste byen jeg har vært i EVER!
      Anbefaler deg og dra innom primark! Men hvis du skal dit bør du dra når det åpner;)

    65. Jeg har vært i både London og Paris 2 ganger. Begge stedene er helt fantastiske!!!! Jeg tror jeg skal til London igjen til neste år <3 xxx

    66. Jeg har vært i London en gang. Du burde sjekke ut abercrombie and fitch, juicy cotoure, victoria’s secret, hollister, ralph lauren og forever21. <3

    67. Du burde ikke sjekke primark de har bare billig dritt klær! Sjekk heller juicy cotoure, ralph lauren, tommy hilfiger, victorias secret, abercrombie and fitch og hollister. Anbefaler å kjøpe juicydress på juicy cotoure. Jeg har 6 stykker selv og de er veldig deilige alle sammen. Og så er de kjempe billige, det koster bare 1000 kroner per del. Anbefales virkelig! Du er sånn passe pen, jeg tror jeg er litt penere. Bloggen din er også helt ok. Titter bare innom på bloggen din innimellom. KLEM

    68. Jeg har vært i London:D de har mange kule butikker der. Du burde skjekke ut Hollister, Abercrombie & fitch og Superdry.
      De har mange andre kule butikker, men jeg husker ikke alle sammen.
      Jeg var der i oktober;D

    69. Var i London for en uke siden😍 Du må gå i Oxford street! Og om du kan, madam tousaas vet ikke kordan det skrives.. Kos deg mye søta!

    70. Du burde besøke et bakeri som hetter The humming bird bakery Det er kjempe gode kaker der😋🍰🍪🎂🍩

    71. Hehe 🙂 kom faktisk dro faktisk fra london til Spania i går:):) butikker du virkelig burde sjekke: abercrombie,hollister og primark:). Dei tre butikkane har veldig kule klær og på primark så er det SJUKT Billig!!! Og der er TRE etasje!!! Plis svar:):):)

    72. Hei jennie håper du får der fint i london har aldri vært der men ønsker det bestevenninen min skal dit på bursdagen sin 1.august håper du liker det , når skal du dit?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg