VIL DU FEIRE BURSDAGEN MIN MEG MED?!?!

Hei, fine du dere❤️

Jeg fikk en ide for en liten stund tilbake og kunne ikke la denne sjansen bare gå. Jeg inviterer deg herved i mitt bursdagsselskap! Jeg la tidligere i år ut en video «mine tanker om å bli 18» som jeg fikk fikk masse gode tilbakemeldinger på. Noen av dere som sendte meg personlige meldinger, de som kjente seg igjen og støtter meg, inviterer jeg nå til å feire i sammen med meg! Det er allerede torsdag 14 mars i Oslo sentrum fra klokken 18-21! Du kan nå melde deg på ved å trykke linken i bio og fylle ut skjemaet! Det er begrenset antall plasser så tilfeldige av de påmeldte vil blir trukket ut. Det gjøres allerede nå på søndag, meld deg på om du KAN/VIL og er GIRAAAA! Det blir en super kveld med morsomheter og overraskelser!

Klikk HER for å melde deg på!

(Du kan kun melde på deg selv, alene)

 

Klem Jennie Sofie

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg