VI SKAL REISE TIL…!!!!

Hei folkens!

Da var jeg visst 18 år ung hihi. Gårsdagens feiring var svært vellykket og den kunne rett og slett ikke vært bedre! Jeg feiret hjemme med familien min og Thomas kom også utover til Nesodden med gjengen sin. Vi spiste en deilig middag fra en restaurant vi har her på Nesodden, jeg åpnet gaver, vi spiste gode kaker, drakk kaffe og hadde rett og slett en skikkelig fin kveld! Ettersom alle var samlet i går åpnet også Thomas sine bursdagsgaver fra meg, fordi han har bursdag i dag!  Hva er sjansen liksom haha! Så vi skal ut å feire han i dag da<3 

Bursdagsbarnet måtte ha seg en krone hihi!18 ELLER 81?

Thomas reiser snart opp til Lillehammer igjen, noe jeg selvfølgelig syns er litt trist. Jeg har vært så vant med å se han nesten hver dag i ferien og det har vært luksus. Nå kommer det til å gå noen uker mellom hver gang, men det er godt i savne hverandre litt. Det blir jo alltid litt ekstra kos å se hverandre etter en liten stund. I tillegg har vi allerede mange morsomme planer for året ettersom at vi er glad i å gi hverandre opplevelser. Så langt skal vi på spa, londontur og konsert!!! Jeg gleder meg ufattelig mye.

4 kommentarer
    1. Så utrolig koselig at dere setter av tid til å se hverandre når dere bor langt fra hverandre! Gratulerer også med gårsdagen, Jennie!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg