VI HAR BESØK!!!

Hei folkens!

Jeg håper ukens deres går bra så langt! Jeg har vært skikkelig opptatt de siste dagene, men koser meg gløgg. Som flere kanskje fikk med seg, var jeg i Tyskland i fjor høst. Jeg dro med Tysk-klassen min til et lite sted utenfor Hamburg for å jobbe med en annen skoleklasse på et felles prosjekt om miljø. Et  halvt år har gått siden da, og nå er de på besøk hos oss for å jobbe videre på prosjektet. Dagene mine har vært fylt med workshops, foredrag, utflukter og kos! Dette må jeg greie å kombinere med “vanlig” skole også, men selvom det er litt slitsom er det også supergøy! Etter å ha skrevet dette innlegget skal jeg ut igjen for å møte tyskgjengen.

I helgen sa jeg at jeg filmet en morsom video og den er så og si ferdig! Jeg kommer til å poste den i morgen, men ønsket å tease dere litt mer før den legges ut! Her er noen screen shots. Klarer du å gjette hvordan video jeg har filmet? Stay tuned!

Klem Jennie

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg