UKENS…..

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Min kjære mor kom faktisk med en ide til et nytt type innlegg jeg kan begynne med her på bloggen. Det vil bli et innlegg jeg prøver å poste hver søndag. Jeg kommer til å si litt om hvordan uken min har vært gjennom å svare på ulike spørsmål, som ukens opptur, nedtur, antrekk, låt, latter og masse annet morsomt. Dette blir det første innlegge, så får vi se hvordan det faller i smak hos dere haha!

 

Ukens klarer ikke stå i mot

Det må uten tvil være cheerios haha! Jeg sulle kjøpe meg en frokost blanding denne uka og av en eller annen grunn falt jeg på det! Har spist det til frokost i hvert fall 4-5 ganger denne uka😂

Ukens opptur

Ukens opptur må ha vært det at vi hadde en aldri så liten fridag midt i skoleuka! Fri slår jo aldri feil og denne dagen dro jeg også inn til byen og filmet en video med Bahare og en YouTuber som heter Heine. Her er videoen vi filmet, dersom du ønsker å se den!

Ukens blæh

At det ble så fryktelig kaldt igjen. Vi gikk seriøst fra over 20 grader til 5!😭 Jeg hadde seriøst begynte å pakke frem sommer klær og vekk vinterklær. Ser ut til at jeg må drøye det ennå litt lenger.

Ukens middag

Haha må nok bli pølsefesten vi hadde i går etter å ha vært på stevne med lillebror i over 9 timer haha! Måtte ferie at lillebror gikk sitt første taekwondostevne og at han vant en kamp mot en gutt som var over et hode høyere enn han! Stolt storesøster. Smakte i tillegg ekstra godt fordi jeg var supersulten haha!

Ukens beste låt

Bestevennina mi Tuva har en sykt bra spotify liste med alle de gamle sangene fra da jeg var sånn 10 år! Hørt på den hele uka og favoritt sangen derfra er “Beautiful Girls” av Sean Kingston.

Ukens antrekk

Veldig enkel egentlig, men hvit t-skjorte og et enkelt par med jeans.  Etter at favorittbuksa mi ble ødelagt bestilte jeg en ny og i 2 farger haha! Slenger som regel en hettegenser over det hele!

Ukens TV/Youtube/Pod

Jeg må innrømme at jeg har vært litt i overkant opptatt av THE DOLAN TWINS på youtube i det siste! Sjukt kreative videoer og så er det en liten pluss at jeg syns de er ganske så kjekke. Vet ikke om jeg hadde fulgt med like hyppig dersom det bare var en podcast hvis dere forstår hva jeg mener haha😏

Ukens latter

Haha! Mamma så på Ellen Degeneres her om dagen og plukket opp en “knock knock” vits som hun tok på meg. Det er viktig at dere sier den høyt nå når dere leser den for å forstå den haha!

“KNOCK KNOCK”

“Who’s there?”

“Little old lady”

“Little old lady who”

“Oh I didn’t know you could jodle”

 

Ukens humør

Ukens humør har vært fint det. Er overall veldig glad, bare litt stressa med tanke på at vi har så mye fagdager, tester og lekser om dagen.

 

Ukens smil

Alle de koselige dm`ene og kommentarene fra dee på instagram! Elsker å snakke med dere<3

 

Ukens mål

Komme meg gjennom hver skoledag haha!

 

Hva syns dere! Kom gjerne med ukens “et eller annet” jeg kan svare på.

Klem Jennie

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg