UKENS…

Hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Uken er ikke over ennå, men jeg tenkte å kjøre en ukensfavoritter uansett!

 

Ukens klarer ikke stå i mot

Pepsi Max eller Vitamin Well Zero! Soooo gooood. Spesielt på de varme dagene vi har hatt. Selvom det regner har det vært opp mot 28 grader.

Ukens opptur

Har snakket litt om et prosjekt de siste månedene, men nå vet vi at det faktisk skal skje. Jeg gleder meg syyyykt, men er også veldig nervøs. Det kommer definitivt til å påvirke meg og hvordan jeg ser på verden. Det er alt jeg skal si for nå haha!

Ukens nedtur

Spilte inn noe morsomt denne uken, men alt ble borte, gone, sporløst forsvunnet😭 Heldigvis skal jeg gjøre det igjen!

Ukens antrekk

Fant en genser jeg kjøpte for noen år siden, som jeg aldri har brukt. Elsker den og prøver å ikke bruke den hver dag! Den er super enkel, men digger den allikevel! Det er en cropped ribbed genser/jakke med knapper nedover fronten!

 

Ukens Pod

En venninne introduserte meg til en ny pod denne uken og jeg er obsessed! Den heter truecrimepodden og tar for seg krimhistorier gjennom tidene. Alt fra saker for 200 år siden til i dag! Den kan være litt skummel for noen, så anbefaler den ikke til dere som er lett skremte.

Ukens humør

Veldig bra! Lite som skjer på skolen om dagen og jeg har masse tid til å henge med venner! That´s how I like it!

Ukens beste låt

Gutta mine har jo kommet ut med en ny låt denne uka og jeg digger den. Sjekk ut “Pocket Dial” av Marcus og Martinus på Spotify❤️

Ukens obsession

Tegne!!! Har vært helt hekta på tegning denne uka. Det skjer som sagt lite på skolen om dagen, så jeg og to av venninnen mine sitter og tegner i tegnebok mye av tiden! Vi fargelegger kun ferdige tegninger, but still so much fun!

 

Noe mer du vil vite? ☺️

Klem Jennie

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg