TRYGT HJEMME

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Jeg har kost meg masse siden jeg kom hjem fra ferie på søndag morgen. Flyet gikk fra Kreta ca. klokken 01.00 og vi var ikke hjemme i senga før klokken 5-6 på morgenen. Jeg har siden da fått møtt masse venner og skal fortsette med det frem til jeg reiser igjen om en uke.

Jeg hadde en ufattelig fin og deilig uke på Kreta med Ella og jeg angrer ikke et sekund på å ha booket turen!  Hotellet var som sagt helt fantastisk og været kunne vi heller ikke klage på. Første tur uten foreldre var med andre ord veldig vellykket. Jeg fikk mange spørsmål om hva hotellet vi bodde på het, men valgte å ikke svare på det av sikkerhetsmessig grunner. Nå har jeg jo reist derifra og kan derfor dele med dere at Ella og jeg bodde på Bella Vista Village. Det lå litt opp i høyden ved Agia Marina, så vi hadde en fantastisk utsikt utover havet fra rommet vårt. Stranda tok det 5-6 minutter å gå til og det var ikke så ille heller. Jeg har delt masse bilder fra turen på instagram, men så og si ingen her på bloggen! Dette innlegget blir derfor et bilderas fras turen<3

Så må jeg jo også takke Ella for å ha steppet inn som min personligefotograf på denne turen😂❤️

Jeg drakk masse fanta og iste på turen. Hva liker du å drikke på sommeren?

Klem Jennie

 

2 kommentarer
    1. Det ser helt fantastisk ut!<33 jeg skal ut å reise med venninna mi til Tyskland neste uke, har du noen tips til å reise alene med venner?:) kan du evt lage et innlegg om d?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg