SPØRSMÅLSRUNDE

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! I dag tenkt jeg å kjøre en spørsmålsrunde her på bloggen! Jeg ber som regel folk stille meg spørsmål på instagram og så legger jeg ut svarene der! I dag ville jeg prøve noe nytt, nemlig at følgerne mine sender meg spørsmål på instagram og så svarer jeg her på bloggen! LET`S GO!

Hva liker du å trene?

Jeg prøver å trene de fleste delene av kroppen, men det er selvfølgelig noe jeg syns er mer gøy og morsomt! Har nettopp satt sammen et opplegg for bein og rompa og det er sååå gøy!

Har du kjæreste?

Nope, I`m single;-)

Hva gjorde at du følte at noe var galt mellom deg og ex-en din når dere var sammen?

Jeg merket at noe var galt 2/3 uker før det ble slutt. Det var ellers ingen store problemer i forholdet, men du forstår at noe er galt når en person endrer seg brått, slutter å skrive til deg, stopper å sende hjerter og ikke lenger sier “jeg elsker deg”.

Hvorfor meldte du deg på JENTER?

Da jeg var mindre hadde jeg en stor drøm om å bli skuespiller. Jeg hadde fått et par småroller før jeg dro på audition til JENTER og jeg fant en glede i det det å være foran kamera og innta en rolle. Når du ønsker å bli skuespiller må du holde deg oppdatert på når det er auditions og dette var en jeg kom over som virket spennende!

Hva tenker du om tatoveringer?

 Personlig ønsker jeg bare å få en tatovering eller to dersom den betyr noe spesielt for meg. Det blir et permanent merke på kroppen og jeg må være 100% sikker på at dette er noe jeg vil. Det handler jo egentlig bare om at det er min kropp og jeg velger selv hva jeg vil ha på den! Ser folk med tatovering og syns det er fett, ser folk uten og syns det er fett!

Hva gleder du deg til med Vg3?

Hmmm, vet ikke helt. Det er ikke så mye spesielt som skjer for meg i år som jeg vet. Jeg har litt mer media som er sykt chill! I tillegg har jeg litt kortere dager hihi! Det er jo tross alt siste året og jeg skal prøve å nyte det så mye som mulig. Jeg vil aldri få tilbake disse årene og jeg kommer ikke til å se disse menneskene hver dag lenger! Så rart å tenke på!

Du sa i videoen at du ikke fulgte eksen din på sosiale medier mer, men du følger han jo på instagram?

Stemmer at jeg sa det. Jeg fjernet han fra snapchat og privat instagramkonto. På offentlig postet han egentlig ingenting på det tidspunktet, så det var ikke et problem. Hvis han hadde vært aktiv der hadde jeg nok sluttet å følge.

Hvordan er klesstilen din?

Vet ikke helt. Jeg går i mye forskjellig. Føler at den beste måten å beskrive stilen min på er søt street haha!

Når fikk du mensen?

Sommeren til 8.klasse.

Vurdere du å klippe deg kort igjen?

Ikke med det første. Da jeg klippet meg kort for 3 år siden hadde jeg behov for en forandring. Jeg har ikke behov for en slik forandring nå.

Hadde du kunnet bli sammen med en “fan”? 

Altså, jeg håper jo for guds skyld at han jeg blir sammen med i fremtiden er “fan” av meg og det jeg gjør HAHA! Trenger jo en person som støtter meg og hjelper meg med tanke på det jeg driver med!

Hadde du vurdert å møte noen du ble kjent med over DM?

Hmmm…da måtte man nok ha snakket sammen en god stund over DM. Jeg tar også en del forhåndsregler, så hadde ikke gjort det hvis personen hadde hatt privat konto. Dersom jeg hadde følt at det var trygt og jeg hadde hatt lyst til å møte personen hadde jeg nok gjort det i det offentlige. Kanskje tatt en kaffe på en en cafe´eller lignende. Jeg hadde Ikke møtt personen alene på kvelden.

Er du kilen?

Jeg syns det er sååå deilig når folk koser meg på armen, men intens kiling takler jeg ikke. Jeg får panikk haha!

Kommer du til å annonsere det offentlig neste gang du får kjæreste?

Altså, hvis jeg får en ny kjæreste kommer han jo til å bli en del av hverdagen min. Hverdagen min deler jeg jo med dere, så det er jo naturlig at han vil synes litt. Men det blir vanskelig å svare på det nå.

Gjør det vondt å ha helix? Når du sover, har på headset osv…

De først dagene/ukene kan det gjøre litt vondt å sove på den, så man prøver å unngå det. Nå kjenner jeg ingenting. Med tanke på headset, så kan det i lengden bli litt vondt. Jeg må bare plassere de de på så det føles greit. Jeg har jo en del piercinger på hver side, så det er diggest med plugger i øra i stedet for headset.

 

Det var spørsmålene for denne gang! Noe mer dere lurer på?

Klem Jennie

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg