Tur til Göteborg!

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Jeg har kost meg i Göteborg denne helgen med familien, ettersom at den egentlige planen for vinterferien måtte avlyses. Vi tok derfor en tur til Sverige og hadde noen koselig dager der. Det var skikkelig godt å bare komme seg vekk for noen få dager og ikke tenke på hva som skjer hjemme. Alle i huset har vært skikkelig forkjølet i løpet av de siste ukene og det så lenge ut til at vi ikke skulle få gjort noe i ferien, men heldigvis ble i det i hvert fall en “kort helg” på tur.

Fredag kom vi litt senere til byen og tok oss en tur innom et slags vitenskapssenter! Det var superkult og jeg har ikke vært borti noe lignende før. Lørdag ble det titting i byen og vi oppsøkte et par steder vi hadde funnet på nett, blant annet et superkoselig bakeri. Jeg har vært i Göteborg før på håndballcup, men da ble det naturligvis ikke så mye tid til å utforske byen.

Jeg er så heldig som har følgere fra rundt om i verden, og jeg har faktisk en del følgere fra Sverige. Jeg spurte derfor følgerne mine på instagram om de visste om noen bra spisesteder i Göteborg som de kunne anbefale. Jeg fikk utrolig mange anbefalinger, men vi fant fort ut at her måtte man være tidlig ute med å forhåndsbestille bord haha! Vi gikk en runde gjennom byen til de anbefalte restaurantene, men alle var fulle. Vi fant naturligvis andre steder å spise og der var veldig god mat. Tips fra meg etter denne turen er i hvert fall å forhåndsbestille, dersom man virkelig ønsker å spise et sted på tur!

Bilder fra turen!

 

Nå er jeg trygt hjemme og er relativt klar for skole igjen i morgen. Jeg har allerede begynt nedtellingen til nesten ferie hehe. Jeg håper dere alle har hatt en fin ferie og at dere som begynner deres nå får tid til å slappe av og kose dere<3

Klem Jennie

2 kommentarer
    1. Hei <3
      Hvor er den buksa du hadde på deg på det ene Instagram bildet hvor du går over en sånn «bro» og er vendt bakfra?
      Klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg