SNART SKJER DET!

Reklame | Like Mye Verdt

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin uke. Uken min har vært fin den, men det har vært mye som har skjedd. Det har vært lange dager med jobb og litt lite søvn i begynnelsen av uka. Jeg har hatt flere vurderinger på skolen i tillegg til at tirsdagen ble ekstremt lang. Den dagen jobbet jeg og teamet, som jeg reiste med til Bangladesh, med å ferdigstille dokumentarfilmen. Vi gikk gjennom hele og kommenterte hva som måtte endres på og vi skrev voiceovers og spilte de inn. Jeg rakk akkurat siste båt hjem. De siste dagene har jeg fått sovet ut og det har vært så utrolig deeeeeilig.

Noen knips fra uka❤️

Neste uke blir ikke noe mindre å gjøre, men det er mye koselig og spennende som skjer! Slik ser den kommende uka mi ut foreløpig:

 

Mandag:

Fagdag i media

Redigere ferdig video

Ferdigstille presentasjon i norsk

 

Tirsdag:

Norskpresentasjon

Poste video om viktig tema

Dra til byen og fikse noe

 

Onsdag:

Mamma har bursdag!!!❤️

Besøk fra familie

 

Torsdag 

Bytur med klassen

FILMPREMIERE!!! SNART SKJER DET!!!

(husk å fikse deg billetter https://likemyeverdt.hoopla.no/sales/3863092110)

 

Fredag:

Fagdag i norsk

 

Helg:

Endelig møte noen jeg har gledet meg til å se igjen!

Filme

 

Slik ser det ut foreløpig, men jeg vet at det kan hende at det skjer noen andre gøyale ting. Vi får se! Nå går det skikkelig fort til jul, vi er over halvveis i november og jeg føler bare at månedene flyr forbi. Var det ikke nettopp sommerferie? Haha!

En type video du ønsker å se fremover?

Klem Jennie

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg