SLUTTEN PÅ JENNIEFASHION

Hei

Det hele begynte for snaue 6 år siden. 12 år gamle meg, som viste frem ting på instagram, og meg selv uten hode. Det gikk mye i antrekk som jeg stylet selv og navnet @jenniefashion virket kulere enn kulest. Hadde jeg visst hvor den veien ville føre meg hadde jeg vel kanskje valgt et annet navn, he he. Etter hvert ble jeg liksom @jenniefashion og det å bytte navn etter flere år ble ganske så uaktuelt. Kallenavnet mitt ble til og med Fashion og «mobbenavnet» like så.
I dag føler jeg at de fleste allikevel kjenner meg som Jennie Sofie. Kolleksjonene mine med WOW het WOW BY JENNIESOFIE, min youtubekanal heter jenniesofie og bloggen jenniesofie, det er bare på instagram jeg er Jenniefashion. Ganske ironisk når jeg føler meg ganske så lite oppdatert på mote og stil og fremdeles holder litt på med å finne meg selv innenfor stil. Når jeg møter voksne, enten gjennom eventer, samarbeid eller lignende tror de fleste at fokuset mitt er fashion, noe det ikke er. Nå er jeg 18 og kanskje jenniefashion må legges bak meg. Jeg er Jennie Sofie, som mye mer vil fokusere på at vi tenåringer skal heie hverandre frem. Vi skal hjelpe hverandre til å være fornøyd med oss selv. Vi skal lære oss å se styrker, ikke svakheter. Vi skal sette pris på at vi er ulike. Jeg håper og tror dere er enige. Navnet blir også kun byttet fordi jenniefashion ikke vil bli et ledig navn på instagram, og fordi JennieSofie nå er mitt.
Det føles litt rart, det kom litt brått på, heldigvis er @jenniefashion fortsatt i mitt eie. Jeg syns det er litt skummelt og rart at jeg har bytta instanavn, men nå har det skjedd mye rart for meg den siste tiden, så det kommer nok til å gå bra. Forandringer er alltid litt skummelt, men med tiden går ting som regel bra❤️

 

Noen gamle bilder fra instagrammen min! Så gode minner! 

 

 

 

1 kommentar
    1. Hvordan gjør dere kjendiser det når dere vil ha et navn som allerede er tatt, kjøper dere navnet til eier eller fikser insta det? Har alltid lurt på det, samme med Marcus og Martinius <3 Håper på svar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg