SKOLESTRESS, EN BRA SANG OG FAV ANTREKK!

Reklame |

Hei folkens

Nå er oktober over for i år og jeg syns at månedene bare fyker forbi i en ekstrem fart. Jeg føler at jeg nettopp var i Bangladesh, men det er jo en hel måned siden nå. Målet mitt for november å blogge mer enn hva jeg gjorde forrige måned. Skal prøve å komme på litt morsomme og kule ting jeg kan skrive om. Det er jo til og med snart jul, så kanskje litt julegavetips, giveaways eller noe annet gøy. Kom gjerne med tips eller ønsker om hva dere vil se.

Månedens klarer ikke stå i mot

Hmmmm…det må nok bli te! Jeg har sikkert lagd meg te så og si hver eneste dag denne måneden. I klasserommet mitt på skolen har vi faktisk lag en liten te-stand. Der har vi en vannkoker som en i klassen tok med. Vi har alle tatt med hver vår kopp som står på rekke og vi har bokser fylt med ulik te! Vi pleier alle å lage oss en kopp på morgenen:-)

Månedens nedtur

En nedtur må kanskje være at norsklæreren min som jeg liker så godt har blitt byttet ut. Den siste måneden har jeg hatt 4 forskjellige norsklærere og det gjør det litt vanskelig å henge med. Nå har vi endelig fått en fast lærer igjen og jeg håper det holder seg slik:-)

Månedens opptur

Det må jo bli reisen til Bangladesh! Jeg møtte så mange fantastiske mennesker! Jeg har faktisk delt to videoer om og fra reisen, så husk å sjekk de ut!

Månedens antrekk

Må bli dette settet fra Holzweiler og Camilla Pihl! (sponset antrekk)

Månedens pod/serie/sang

Denne måneden har jeg sett på en serie som heter Manhunt: Unabomber. Den er basert på en sann historie om en seriemorder fra USA. Den var veldig fasinerende og spennende. Har også elsket sangen Good Thing ( with Kehlani) – Zedd!

Månedens humør

Litt stressende, men veldig glad og spent. Jeg var jo i Bangladesh i begynnelsen av oktober og rett etter å ha kommet hjem hadde jeg 3 vurderinger på skolen den uka. De siste dagene har det også vært mye å gjøre, men jeg har hatt det veldig gøy!

 

Jeg er spent på hva november har å by på. Mamsen har i hvert fall bursdag og jeg skal ha filmvisning i Oslo. Jeg håper så mange som mulig av dere kommer. Her er link til billetter og info❤️ Trykk HER 

 

Klem Jennie

 

 

15 kommentarer
    1. Hey there! Someone in my Myspace group shared this site with us
      so I came to give it a look. I’m definitely loving the
      information. I’m book-marking and will be tweeting this to my followers!

      Fantastic blog and outstanding design and style.

    2. Excellent post. I was checking constantly this blig and I am impressed!
      Extremely helpful info specifically the last part 🙂 I care for such information a lot.
      I was seeking this certain inforemation forr a long time.
      Thank you and good luck. Day after day the people inn Delhi suffer from air pollution. This blog was extremely useful!

    3. I blog quite often andd I genuinely appreciate your information. This great article has really peaked my interest.
      I will take a note of your site and keep checking for new information about once per week.
      I subscribed tto your Feed too. Every day my wfe
      and kids suffer from contaminated air. This author as always
      is quite useful!

    4. Wonderful article! We are linking to this particularly great content on our website.
      Keep up the great writing. Yet another day the people in Delhi suffer from choking air.
      This author certainly is extremely helpful!

    5. Can I simply say what a relieff too ind somebody that truly knows the issues when they’re talking
      about air quality.You actually understaznd hoow to bring an issue to light and
      make it important. More people ought to check this
      oout and understand this side of your story. I was surprised that you’re not more
      popular given that you definityely have the gift.
      Every day we endure bbad air. This article is very useful!

    6. Hi! I just wanted to ask if you ever have aany problems with hackers?
      My last blog (wordpress) was hacked and I ended
      up losing seeral weeks of hard work due to no data backup.

      Do you havee any solutions to stop hackers?

    7. An interesting discussion is definitely worth comment.
      There’s no doubt that that you need to publish moe about this subject matter, it may
      not bee a tsboo matter but usually people don’t talk about such issues.
      To the next! Best wishes!!

    8. Howdy terrific website! Dooes running a blog suh as tyis take a
      large amount of work? I’ve very little understanding of coding however I had been hoping to start my own blog soon. Anyhow, shoulld you have any ideas or tiops
      for new blog owners please share. I know this
      is off subject however I just needed to ask. Many thanks!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg