SÅ SYYYYYKT KLEINT

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Min har vært både og egentlig haha! Dagens plan var å møte Bahare for å filmen en morsom videoen vi har hatt lyst til å filme en liten stund nå. Vi hadde rett og slett lyst til å utfordre hverandre til å gjøre superkleine ting på gata. Jeg hadde kommet på mange morsomme ting jeg kunne få Bahare til å gjøre og henne til meg. I dag har jeg jodlet til fremmede på gata, pruta på kaffe og mer. Bahare har blant annet sunget på trikken😂 Resten får dere se i de to videoene våre, men jeg skaL love dere at det ikke var lett. Jeg hadde aldri trodd at ville tørre det jeg gjorde i dag!

Etter å ha dummet oss ut totalt, tok vi oss en velfortjent lunsj på favorittrestauranten vår. Vi bestilte det vi alltid pleier og det smakte likte godt, om ikke bedre denne gangen.

Setter så utrolig stor pris på Bahare og er såååå takknemlig for at hun er en del av livet mitt<3

Klem Jennie

1 kommentar
    1. Hei

      Jeg bare kom på at det hadde vært veldig interresant om du kunne hatt et innlegg: «mine top ti likte bilder på Instagram.»

      Kunne vært en ide<33

      Forresten så forstår om det ikke passer helt nå, men en dag kanskje?? Digger deg! Og ønsker deg lykke til videre! Vet hvor jævlig kjærlighetssorg kan være, har vært i samme båt. Men! Tiden fikser alt, uansett hvor klisje det høres ut! Du er sterk og jeg vet du kommer til å komme deg videre, og oppfylle det du ønsker deg i livet ;)) uff, nå ble dette veldig klisje, men jeg heier på deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg