“SÅ DEG FULL I GÅR”

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin uke! Jeg har kost meg masse, spesielt fordi jeg hadde fri fra skolen både onsdag og torsdag. Jeg hang med venner disse dagene og i går var jeg på en superkoselig sommerfest hos en venninne. Jeg har den siste tiden fått både kommentarer og dm´s fra folk som påstår at de har sett meg drikke alkohol eller at de har har sett meg drita på byen. Jeg ler først, men så blir jeg jo også litt oppgitt. Enten så har personen vært så full selv at han/hun ikke har sett helt klart eller så er de vel ute etter å spre falske rykter om meg. Som jeg har sagt har jeg tatt valget å ikke drikke akkurat nå. Om jeg hadde gjort det hadde ikke det vært noe galt heller, men det er valget jeg har tatt foreløpig. Nå drikker jeg jo ikke bare pepsi max på fest, men jeg liker å prøve ut nye ting. Jeg drakk nocco her forleden dag og jeg testet ut en annen alkoholfri drikk i går. Pakningen er altså lik som den med alkohol i seg, utenom den lille teksten på toppen der det står “alkoholfri”. Lett å se feil, men det er altså IKKE alkohol.

Gårsdagen var i hvert fall helt knall! Jeg koste meg og ble kjent med flere nye mennesker, selvom jeg ikke hadde noe alkohol i blodet. Gleder meg til de lange sommerkvelden vi har i vente! I går var det jo lyst til langt på natt. Nå må jeg bare holde ut neste uka, så er det endelig sommerferie. Jeg har nemlig muntlig eksamen denne uka, så er litt nervøs og spent. Wish me luck!

 

Bilder fra gårsdagen❤️

 

Processed with VSCO with b1 preset

Klem Jennie

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg