PUSTE MED MAGEN…

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag. Min har vært helt ok egentlig. Det er mye som skjer i livet mitt for tiden og det er vanskelig å sortere tankene.  Uka mi er fullstappet med prøver, lekser, møter, avtaler pluss andre ting jeg har å tenke på oppå alt dette. Livet skal ikke alltid være lett, men det er da man må puste med magen og ta alt steg for steg. Det er naturligvis derfor det ikke skjer så mye på bloggen om dagen, men jeg har selvfølgelig et ønske om å bli mer aktiv her.  Jeg må bare klare å lande litt og komme meg gjennom litt tøffe og slitsomme dager nå fremover. Dere får komme med enkle blogginnlegg dere gjerne vil ha som jeg lett kan lage.  Om det er ukens spørsmål eller inspirasjon? Det er bare å komme med tips og ideer❤️

For dere som ikke fikk det med dere, så var det lillebroren min sin bursdag i går og vi valgte faktisk å ha barnefeiringen på selve dagen i år. Vi hadde hele klassen hans hjemme hos oss og alle i familien bidro med alt mulig. Jeg løp rundt med ketchup i den ene hånda og sprøstekt løk i den andre, knipset bilder og hadde noen leker med dem. En morsom feiringen, men jeg kjente det i kroppen etterpå haha! Mathias virket i hvert fall storfornøyd og det var det viktigste!

FINE 9-ÅRINGEN MIN????

Da kan dere fyre løs med blogginnleggønsker<3

Klem Jennie

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg