PREMIERE!

Reklame | Like Mye Verdt

Hei folkens!

Da var det endelig helg. Jeg tror det er lenge siden jeg har hatt en så stressende, men fin uke som denne. Mange turer til byen, presentasjoner og skriveøkter, bursdagsfeiring av mamsen og i går var det premieren av dokumentarfilmen fra Bangladesh. Jeg er alltid (og da mener jeg virkelig alltid) redd for at ingen skal møte opp. På alt fra meet up til lanseringer blir jeg nervøs. Samme i går, men oppmøtet viste seg å være overraskende bra! Jeg hadde venner og familie i salen, i tillegg til flere skjønne mennesker som følger meg på mine sosiale medier. Da jeg ankom Odeon kino en times tid før visningen lovet alt veldig bra! Det var fikset alt fra goodiebags til bildevegg! Da folk begynte å komme, kjente jeg at hjertet mitt dunket ganske så fort og hardt. Jeg kunne kjenne det da jeg la hånden på brystet. Det er lenge siden jeg har vært så nervøs og spent. Det er så rart å tenkte på at jeg for under 2 måneder siden reiste til Bangladesh  og i går stod vi i kinosalen, klare for å vise filmen. Det er en veldig spesiell følelse å vise frem noe som betyr så mye for en selv.  Du blir enda mer redd for hva folk vil si og mene, og du er redd for at det ikke vil leve opp til forventningene.

Camilla og jeg hadde en kort introduksjon før filmet begynte å rulle. Det var rart å se seg selv på en så stor skjerm haha. Jeg syns filmen var superbra om jeg får si det selv! Etter mye snakking frem og tilbake har teamet klart å lage en skikkelig fin film. I salen hørte jeg alt fra gråt til latter hihi. Jeg felte nok en del tårer selv og lo en del. Jeg gleder meg masse til alle dere også får muligheten til å se filmen. Den byr på vonde, fine og frustrerende klipp. Her en noen knips i fra gårsdagen❤️ Jeg vlogget selvfølgelig i går, så den videoen legge jeg ut til uka!

 

 

The whole team☺️

 

Begynner du lett å gråte som meg? Hihi☺️

Klem Jennie

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg