PARTYYYY GIRLS

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en super dag! Jeg sov ganske lenge i dag før jeg dro ut på ski. Jeg elsker å gå på ski, det minner meg om den tiden jeg pleide å konkurrere. Det å kjenne blodsmaken i munn og virkelig slite meg ut er skikkelig deilig av og til<3

I går var jeg på partyyyyy, noe dere som følger meg på instagram sikkert fikk med dere. Managementet mitt flyttet kontorene sine for en liten stund siden og har lenge hatt lyst til å ha en innflytningsfest. Alle profilene var invitert og mange fler. Min kjære Bahare var også invitert, så vi dro dit sammen. Etter skolen dro jeg inn til byen og møtte henne på Egmont der hun jobber. Vi filmet en morsom video til youtubekanalen min, før vi pynta oss og dro på…macern. Hihi! Det har kind of blitt en tradisjon når jeg er med Bahare. Som regel pleier vi å dra dit enda senere på kvelden før hun så følger meg til båten, men i dag dro vi dit før festen og ikke etter haha!

På kontoret hadde de virkelig pynta til fest med stilige ballonger, diskokuler og lys! Det var snacks, musikk og god stemning. Det var flere kjente fjes som jeg fikk hilst på igjen og mange jeg aldri har møtt før også! Underholdning var det også, men jeg vet ikke helt hva jeg syntes om den. Jeg var så dum og stod rett ved den ene høyttaleren da bandet begynte å spille skikkelig hard rock musikk! Jeg kjenner fortsatt dunkingen i hode!  Alt i alt var det en veldig fin kveld❤️

Klem Jennie

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg