PÅ KRETA HELT ALENE

Hei folkens!

Jeg håper at dere nyter sommerdagene! Det gjør i hvert fall jeg! Natt til søndag reiste min gode venninne Ella og jeg til Kreta…helt alene. Vi er jo begge 18 år, men det er allikevel ganske stort å reise på ferie alene for første gang. Vi har det i hvert fall helt knall og klarer oss veldig bra haha! Hotellet er superfint, været er nydelig og maten vi spiser er så god! Jeg har postet ganske mange bilder fra ferien så langt på Instagram. Der er jeg veldig aktiv og jeg vlogget faktisk via instastory i går. Hvis du er rask, så får du den kanskje med deg. Jeg skal filme en vlogg til YouTube også!

Vi kom som sagt natt til søndag, så vi hadde jo faktisk hele dagen her den søndagen. Ettersom at vi ankom hotellet i 03.00 tiden og ikke lå i senga før 03.30, tok vi en rolig dag ved bassenget og en litt tidlig kveld. På den måten var vi fult uthvilte neste dag. Vi har også brukt litt tid på å bli kjent med området. Vi vet nå hvor nærmeste supermarked er og vi slipper å slå opp i Google maps om vi ønsker å dra steder hihi☺️

Stranda har vi også vært på og har funnet flere steder med gode deals dersom man ønsker parasoll og solseng. Dette er min tredje gang på Kreta og selvom jeg ikke er en ekspert på stedet, så føler jeg at jeg kan gi litt tips i hvert fall. Hvor å spise, hva man kan gjøre osv💛

I dag har vi ikke store planer, men i morgen skal vi noe gøy! Tror jeg venter med å si hva, fordi jeg skal vlogge det. Her er i hvert fall noen knips fra dagene så langt på vakre Kreta!

Klem Jennie

 

 

 

 

3 kommentarer
    1. Jeg var på dette hotellet i fjor😍 stortrivdes! Bodde faktisk på et av de hotellrommene opp trappen på første bildet💛 Et lite tips, om dere ikke allerede har funnet snarveien, så går det en trapp ned bak bassenget og ned til supermarkede😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg