OM KUN 12 DAGER…!

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Da var julen over for i år gitt, så fort gikk det. De siste dagene nå før vi tar våre første steg inn i 2019, skal jeg ta det helt med ro og lade opp til et nytt semester. Bare kose meg med familien og gjøre ting i sammen. I går tok vi oss en tur ut for å ake! Litt kalt men såååå koselig! Jeg har også funnet meg en ny og spennende serie som jeg skal se på fremover!

Jeg ser virkelig frem til 2019 og er spent på hva som kommer til å skje. Kun 8 dager inn i det nye året fyller jeg 18 år og det er visst ganske stort har jeg hørt. Jeg håper derfor på å kunne ta lappen ganske fort. Vi får se! Jeg gleder meg!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg la ut det første bilde på Instagram i går fra akedagen og veldig mange lurte på hvor alt er fra. Derfor svarer jeg her nok en gang hihi.

Skjerf: Holzweiler // Jakke: Urban // Lue: Asseccorize

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg