NISSEN MIN ER SØTERE ENN DIN!

Hei folkens!

Først vil jeg begynne med å si at jeg håper at dere alle hadde en fin dag i går. Dagen min var svært vellykket og jeg koste meg masse. Jeg gikk rundt og gledet meg til kvelden hele dagen! Pappa begynte på ribba i 2 tiden, så huset luktet deilig julemat i flere timer før vi kunne spise. Det var nesten litt pinefullt fordi det luktet så godt, men da maten endelig stod på bordet var det verdt ventingen. Vi spiser altså ribbe til jul, ikke pinnekjøtt. Tror jeg har smakt på pinnekjøtt en gang, men husker ikke helt smaken. Det hadde vært gøy å prøve det en gang! Hva spiser du, ribbe eller pinnekjøtt? 

Etter en vidunderlig middag, så vi på den siste episoden i to av kalenderne på TV som vi har fulgt med på denne måneden.  Deretter ble det dessert og julegaveåpning. Dette holdt vi på med hele kvelden, helt til alle gavene var pakket opp. Etter det var alle i gang på ¨”prøve ut” gavene sine. Jeg hoppet inn i min nye morgenkåpe, lillebror i den nye pysjen sin og lillesøster i skidresser sin. Hihi! Alt i alt en veldig koselig julefeiring. Her er et lite bilderas fra gårsdagen!

Mine fine søsken og meg på morgen foran treet<3

Mamsen er alltid så flink til å pynte bordet. Hun finne spå noe nytt og vakkert vært år!

Dette var altså looken min fra i går. Veldig enkel, but i liked it. En svart bluse med litt glitter i seg og en svart penbukse.  Det fineste du kan ha på deg uansett hva er et smil, hihi. 

Jeg ble superfornøyd med treet i år! Hele familien er med på å pynte det, og slik skal det være! Veldig glad foreldrene mine ikke er sånne folk som ikke lar barna pynte og som vil at alt skal være pyntet i hvitt og sølv. Det er ikke jul i mine øyne, jeg må ha farger!

Besøk av nissen fikk vi også!

Jeg ble sååå glad da jeg fikk denne koppen. Dere som leser bloggen min daglig VET at jeg elsker serien FRIENDS! Denne koppen er mi nye favorittkopp!

Klem Jennie

1 kommentar
    1. Ho ho og god jul! Ser ut som du har hatt en super fin julefeiring <3 Jeg spiser verken ribbe eller pinnekjøtt, siden jeg ikke liker d. Men jeg spiser medisterkaker og det er jo like godt <33 Ha en fortsatt fin jul!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg