NEW OBSESSION

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag. Jeg nyter de siste dagene her nede i Graz før turen bærer tilbake til Norge igjen. Sommeren har gått utrolig fort, men heldigvis har jeg hele 20 dager til med ferie når jeg kommer hjem. Det betyr massevis av tid med venner og enda flere lange sommerkvelder. I Østerrike har vi den siste tiden hatt mange lange og varme dager. Her er det ingen strender (fordi det er innland), så vi tar ofte turen til kunstige innsjøer som de har lagd her i byen. Man må betale for å komme inn, noe som er forståelig men også veldig kjipt. I Norge er vi så heldig som har bademuligheter over alt, mens her må de betale hver gang de ønsker å avkjøle seg litt i den ekstreme varmen. Det har jo vært opp i mot 40 grader.

For noen dager siden testet vi ut en ny innsjø som vi aldri hadde besøk. Den ble en stor favoritt hos meg og det var ikke uten grunn. Det var nemlig mulig å leie seg et SUP (Stand Up Paddleboard)! Jeg har hatt lyst til å prøve det såååååå lenge og endelig kunne jeg det. Det var ikke så vanskelig som jeg trodde heller, så jeg padla flere runder rundt innsjøen.

Vi tok oss nok en tur til denne innsjøen i går og jeg måtte selvfølgelig leie meg et brett igjen. Kvelden før kom jeg over et bilde på instagram av noen som drev med yoga på et slik brett. Jeg ble så frista til å prøve selv og jeg tror bildene under vi snakke for seg selv hihi!

 

 

 

Håper jeg får gjort dette når jeg kommer tilbake til Norge igjen. I dag har vi hatt en litt roligere dag. Det var nødvendig etter mye fall fra brettet i forsøk på å stå på hode haha.

Har du prøvd paddleboard før?

Klem Jennie

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg