MISSION (ALMOST) IMPOSSIBLE

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Min har vært helt bob bob egentlig. Startet fint, jeg sov lenge og hadde en deilig frokost. Deretter skulle jeg orde meg for dagen. Jeg drar på meg favorittbuksa mi og med min flask ryker glidelåsen. Det er den 3 buksen jeg har klart å ødelegge på under 1 måned! De to andre spjæla og fikk dermed store hull på rompa. I dag ble jeg med andre ord bukseløs. Har et par penbukser, men ingen jeans! Ingen! Mamma var så snill og kjørte med meg til det nærmeste senteret og jakten på nye busker var i gang.

Jeg hater virkelig å shoppe bukser, rett og slett fordi “ingenting” passer meg. Jeg får av og til meldinger av folk som sier at jeg er så heldig som er så “liten”,  fordi jeg slipper å få problemer med å finne klær som passer. Dessverre er det ingen dans på roser for meg heller. Problemet er som regel at jeg ikke får den høyere enn til låra. Der stopper den, rykker seg ikke. Man skulle nesten tro at det da bare er å ta en større størrelse…neida. Da passer den i beina, men er alt for stor i livet. Det tredje problemet mitt er at bukser også ofte blir for lange.

Jeg har regna på det og kom frem til at jeg i dag prøvde på totalt 15 bukser og kun 1 av dem passet! 1?!?! Denne buksen fikk jeg både over låra og den passet i livet. De andre buksene var det bare å gi opp på. Det er ganske demotiverende å prøve på bukse etter bukse, men ingen passer. Jeg vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegg, det hjelper litt å dele frustrasjonen min med dere. jeg vet at jeg ikke er den eneste som syns det kan være kjipt å handle klær. Vi er alle så utrolig forskjellig når det kommer til kropp og fasong, så det er forståelig at det blir vanskelig å lage busker som skal passe alle. Så om en bukse ikke passer betyr ikke det at du er unormal eller ikke fin. Vi er bare alle unike på hver vår måte. Noe vil passe, noe vil ikke. Du er nydelig uansett❤️

Meg etter å ha være i 2 andre butikker og prøvd på 8 bukser. Som dere ser går jeg i tights, fordi jeg ikke hadde noen bukser😂 

Hjelper ikke å ta på seg belte her heller, fordi da klumper den seg foran i skrittet😂😅

Reminder til dere alle: DERE ER NYDELIGE❤️

Klem Jennie

5 kommentarer
    1. Hei Jennie 🙂
      Jeg har litt samme problemet som deg… Kan hende du har hørt om denne, men du burde prøve Wedgie fit fra Levi’s hvis du ikke har prøvd😍 Den er en Levi’s 501 typ, men litt større over rumpa og mindre i midjen. Jeg elsker den! Har løst bukseproblemet for min del👌

    2. Innlegget gjorde meg bare lei meg. Der røyk selvtilliten enda et hakk. Du er sykt tynn og at du klager gjør meg lei meg og det får hvertfall meg til å føle meg tjukk.

      1. Hun klagde ikke over at hun er tynn, og om hun hadde gjort det bør du ikke la det påvirke deg. Alle er nydelige på sin egen måte.

    3. Skjønner godt at du er frustrert! Kjenner fleire med same problem. Sjølv er eg for stor over alt – men takk – me er flotte.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg