MINE PIERCINGER – SMERTE, ERFARINGER OG MER!

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Jeg hadde min første skoledag etter ferien og den var faktisk veldig fin. I går nøt jeg skikkelig godt av siste dagen med fri og tok meg en tur til byen i finværet. Det først på agendaen var å bytte piercingen inne i øret mitt. For dere som ikke vet det, så tok jeg en daith piercing i fjor sommer og har måtte ha stang i øret en god stund. Jeg har slitt med hevelse og irritasjon i flere måneder etter at jeg fikk den, men endelig er den helt fin og jeg kunne bytte til ring hihi. Jeg skal legge til bilde under, så dere kan se hva jeg snakker om. Veldig mange spør meg om piercingene mine, hvor mange jeg har, hvor jeg har de og hvor vondt det var å ta de. Alle piercingene er i ørene mine og jeg har totalt 8 ( fire på hver side).

DETTE ER KUN DEN ENE SIDEN, MEN ANDRE SIDEN ER NESTEN LIK<3

 

I forhold til smerte så varierte det litt fra piercing til piercing. De i øreflippen husker jeg ikke, men de rett over har jeg et lite minne fra. Jeg kan husket å ha vært litt smånervøs, men de gjorde ikke noe vondt. Et bitte lite stikk bare, så blir du litt varm i øra.  Helixen ble tatt ved et piercingstudio fordi jeg har hørt at det er best å gjøre det med nål. Den kjente jeg mer en de i flippen, men det gjorde ikke vondt. Kanskje en 2`er eller 3`er. Tilslutt kommer daithen som er inne i øret. Den var naturligvis den vondeste og den som varte lengst å ta. De andre tok det under et sekund å få, mens denne tok drøye 4 sekunder. Jeg vil si smerten var en 6ér på piercingskalenen fra 1-10 haha. Dette er kun basert på egen erfaring og egen smerteterskel, så noen hadde kanskje sagt noe annet enn meg.

Det er kanskje ikke så vanlig å sååå mange hull i øra som meg og mange syns nok det kan bli litt mye. Det er forståelig og man gjør akkurat som man vil. Akkurat nå har jeg så mange fordi jeg rett og slett syns det er kult. Jeg liker å bytte de ut og matche det til looken min. Om jeg ikke ønsker å ha hull der noe mer når jeg blir eldre er det bare å ta de ut. Det er ikke det verste stedet å ha et arr og de blir heller ikke noe store😉

Etter å ha fikset piercingen ble det litt titting i butikker (uten lykke haha) og en deilig lunsj på Aker Brygge. Selvfølgelig en liten “fotoshoot” foran en kul vegg<3

 

Klem Jennie

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg