Midsummer night

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en super dag! Jeg har spilt volleyball i hele dag med maaaaange venner fra skolen! Det var utrolig gøy og definitivt noe jeg må gjøre igjen! Ikke bare gøy, men utrolig bra trening også faktisk! Vi hadde flere turneringer og kjørte et skikkelig opplegg! Gårsdagen var jeg også med venner og vi feiret St. Hans i sammen. Vi møttes på den nærmeste stranda der det skulle tennes bål og slang oss ned på noen tepper med snacks og god musikk! Sommeren har akkurat begynt, men jeg har utnyttet meg godt av de første dagene med ferie!

 

Fått mange spørsmål om hvor kransen som jeg postet flere bilder av på instagram var i fra. Den lagde jeg faktisk selv, av viltvoksende blomster jeg fant og litt ståltrå! Jeg tok 3-4 blomster sammen og spant litt ståltrå rundt stilkene, la på flere blomster og spant ståltrå rundt og fortsatte med det helt til den var lang nok. Så bare festet jeg de to endene med litt mer ståltrå! 

Tuvis og meg❤️

Jeg håper dere nyter sommeren så langt!

Klem Jennie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg