MÅNEDENS…

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag. Min dag så langt har vært helt ok haha. Jeg møtte inn til byen i dag og ta none vaksiner, fordi jeg reiser til Bangladesh nå til høsten. Det var ikke akkurat en behagelig opplevelse, men det måtte gjøres. I dagens innlegg skal jeg dele Juli´s høydepunker, følelser og favoritter. Forrige måned var helt fantastisk. Jeg var på tur med min gode venn Ella og jeg har besøkt besteforeldrene mine i Østerrike!  I tillegg har jeg hatt lange og koselige sommerkvelder her i Norge.

Månedens klarer ikke stå i mot

Hmmm! Det må enten bli iste ettersom at jeg drakk det så og si hver dag på Kreta til middagen eller så må det bli kaffeyoghurten de har i Østerrike! MEN en kveld vi var i byen i Østerrike viste mamma meg et sted der de solgte schnitzelsemmel mit knoblauchsauce og det var såååå godt! Må nesten reiste tilbake bare for å spise en til!

(Pappa og meg som bestiller oss hver vår schnitzelsemmel mit knoblauchsauce)

   

Månedens opptur

 Vår kommende hund ble født og vi har allerede funnet et navn til den lille jenta vår! Vi gleder oss så mye til å møte henne!

Ukens nedtur

Jeg må innrømme at det aldri er gøy å reise fra familien i Østerrike, men jeg ser dem jo snart igjen.

Månedens antrekk

Jeg har bodd i bikershorts denne ferien, sånn helt seriøst haha. Det er nesten litt ille😂

Månedens pod/serie/sang

Jeg har hørt masse på disse sangene i sommer og har ikke blitt lei ennå!

🖤 better off – Jeremy Zucker, Chelsea Cutler 🖤

🖤 My Heart – Christopher 🖤

🖤 Crazy Love – Future Animals 🖤

Månedens humør

Denne måneden har jeg vært superglad og eventyrlysten!

Månedens obsession

Det tror jeg alle vet hva er…STAND UP PADDLE BOARD!!!

Månedens favorittprodukt

Det må bli denne lipglossen fra Claris! Har brukt den så og si hver dag!

Månedens innkjøp

Jeg har ikke kjøpt meg så fryktelig mye denne ferien, men elsker virkelig denne gule bodyen jeg kom over i Østerrike.

 

Klem Jennie

 

1 kommentar
    1. Synes det er litt trist å se utviklingen din egentlig… Husker for ett år siden så var du fast bestemt på å ikke fokusere på kropp, og du skulle aldri vise frem kroppen din på sosiale medier. Det eneste instaen din består av nå er bare masse bilder i bikini, undertøy og annet. Føler du bare har et behov for å vise deg frem, og føler heller ikke du er den samme som du var for nesten ett år siden. Synes det er litt trist, menmen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg