LITT SKUMMEL…

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en super dag! Jeg ligger nå på sofaen hjemme og prøver å sette sammen en ny spotifyliste, men sliter litt. Derfor tar jeg til bloggen og spør om deres hjelp hihi. Jeg har noen klare favoritter om dagen og de finner du litt lenger ned i innlegget.  Det kan bli litt kjedelig og ensidig med kun 6 sanger på en liste. Jeg kommer til å lære alle utenat, men kommer nok til å bli lei ganske fort. Jeg lurer derfor på hva dine favorittsanger for tiden er. Jeg trenger å ha med meg en fresh liste inn i 2019! Dette året har jeg blitt skikkelig obsessed med Billie Eilish. Først syntes jeg hun var litt “skummel”, fordi hun kun la ut seriøse og “sure” bilder på instagram, men deretter så jeg noen videoer av henne på YouTube og jeg “forelsket” meg helt i hennes vesen! Det er nok et bevis på at man ikke skal dømme noen ut i fra noen instagrambilder.  En youtubevideo er mer reel, men det er kun hennes nærmeste som VET hvordan hun er og jeg tror man må huske på det. Jeg syns hun virker supersøt, hyggelig og jeg er helt amazed over at hun kun er 17 år gammel😍

Before I Go – Øystein Hegvik 

When The Party’s over – Billie Eilish 

Let Me Down Slowly – Alec Benjamin 

SICKO MODE – Travis Scott

Goosebumps – Travis Scott 

Lovely ( with Khalid) – Billie Eilish 

Legg gjerne igjen en kommentar med dine favorittsanger atm!

Klem Jennie

 

 

 

7 kommentarer
    1. Jeg har så mange favoritter så her får du en god og lang liste på de, hahah!👇🏼

      Some sad songs😇
      • praying to a god – mr. probz
      • nothing good comes easy – Ollie
      • 7 years (remix) – Sik world
      • Dynasty – MIIA
      • Fading away – Ollie
      • Moment of silence – Lucidious
      • U got me – Julie Bergan
      • 3 A.M. – NF
      • Us – Clara mae

      HITS
      • Zero – Imagine dragons
      • Getting closer – Justin Jesso
      • Broken love – The him
      • Beautiful creatures – ILLENIUM
      • When we were going – Lost kings
      • Here with me – Elina
      • Never be like you – Flume
      • 3:15 – Bazzi
      • Boys like you – Anna clendening

      Rap og sånn🤟🏼
      • arms around you – XXXTENTACION
      • Molly – Lil dicky
      • you should see me in a crown – Billie eilish
      • Rip x – juice WRLD

      Noen TVD sanger🥰 (elsker disse)
      • hunger – Ross Copperman
      • Never say never – The Fray
      • Take on the world – You me at six

      Her fikk du noen haha! Hmu hvis du ønsker tb sanger også😂

    2. Hva er navnet på Spotify listen du lager? Finner den ikke på Spotify. Har veldig lik musikksmak som deg og har veldig lyst til å høre på listen din❤️

    3. Mountains – sia, diplo, labrinth, LSD
      Always remember us this way – lady gaga
      Shallow – lady gaga, bradley cooper

    4. 80-talls kjærlighet – Leander
      Balkong – Unge Ferrari
      Version of Me – Sasha Sloan
      Det Går Ikke – Razika
      YaYaYa – RY X
      Good Guy – Zayn

    5. – Hostage: Billie eilish
      – Money: cardi b
      – Be alright: dean lewis
      – Kunsten å være inder: Karpe diem
      – Not a love song: bülow

      – Sanger av Xxxtentantion
      – Sanger av Jucie WRLD
      – Sanger av Karpe diem
      – Sanger av Post malone

      Det var nokon fra meg💞💞

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg