KØBEN BABY!

 

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Jeg kom faktisk på at jeg ikke har delt noe fra påsketuren min til Danmark med familien her på bloggen! Dagens innlegg blir derfor et stort bilderas fra København, som jeg koste meg masse i tidligere denne uka. Hele fammen kjørte ned på lørdag morgen forrige uke og vi ankom på ettermiddagen. Det er jo faktisk en 6 timers biltur og pluss litt trafikk tok det litt lenger tid. Første dagen gjorde vi ikke så ufattelig mye, men de kommende dagene hadde vi fult opplegg kan man si. Mamma er alltid syyykt flink på research før vi drar steder og finner de fineste stedene å besøke. Vi besøkte en hage med masse blomstrende kirsebærtrær og det var så utrolig vakkert. Hun fant noen spisesteder som hadde fått god omtale! På denne turen spiste jeg seriøst med beste veganske isen jeg noen gang har smakt! Såååå godt! Vi prøvde oss også på en restaurant som heter Pinchos etter mange anbefalinger av følgerne mine på instagram! Utrolig kult konsept og god mat!

Jeg forelsket meg i byen og håper på å dra tilbake om ikke så alt for lenge. Jeg har faktisk en del følgere fra Danmark og flere superte om det var mulighet for å møte meg. Dette var som sagt bare en koselig familietur, så jeg hadde ikke planlagt noe meetup eller lignende. Jeg håper virkelig på at jeg kan reise ned igjen og møte dere alle<3

HER KOMMER BILDENE! Takk til min kjære mor som alltid tar bilder av meg❤️ Hun har blitt pro på dette!

 

Klem Jennie

2 kommentarer
    1. Hei!
      Æ skal til København i sommer sammen med mamma, og æ lurte på kor den hagen med masse blomstrende kirsebærtrær e? Har du noen plassa vi burde dra, butikka, severdigheta osv. vi burde få med oss?

      Håpe på svar😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg