Kjærlighetssorg

Hei folkens!

Tusen takk for massiv støtte fra dere alle den siste tiden.  Jeg har aldri vært borti slik omtanke, forståelse og medfølelse før.  Bare den opplevelsen får meg til å føle meg rik på kjærlighet.

Klart mange lurer på hvordan det går med meg og som sagt vil jeg høyst sannsynlig åpne meg mer om dette etter å ha fått lagt det litt bak meg.

Jeg har karret meg opp i fra gulvet. Blitt løftet opp av fantastiske venner og holdt meg mest mulig opptatt med redigering og filming. Jeg har bowlet, ledd og feiret bursdager.

Så får jeg også legge til, grått meg i søvn, grått på treningssenteret, grått i matbutikken. Slik er kjærlighetssorg. Snakker mer om dette senere.

Stay safe. Ta vare på hverandre. Ta vare på deg selv<3

 

5 kommentarer
    1. Det eneste som hjelper for kjærlighetssorg er å ta seg tiden til å kjenne ordentlig på den. Isolér deg og gråt deg tørr hvis det er det du må, så blir du ferdig med det og kommer deg videre etterpå <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg