Jo takk, det går bedre.

Hei

Jo takk, det går bedre. Takk for omtanken.

Forrige dagen kom en i fra tysk klassen bort til meg og lurte på hvordan det gikk med meg. Personen hadde sett innlegget om bruddet mellom Thomas og meg på instagram og syntes at det kom som et «sjokk».”Det gjorde det for meg også”, klarte jeg å svare og tok i mot råd om å fylle tid med venner og familie. Jeg fikk liksom ikke takket personen, følte ikke så mye på det akkurat der og da. Først da jeg kom hjem kjente jeg en glede i meg over dette medmennesket. Jeg vet at den personen har hatt tunge tider selv. Jeg blir så ufattelig glad av mennesker som bryr seg om andre og sjekket at man har det bra.

Det er sjeldent at noe er så ille at det ikke er godt for noe. Jeg vil tro at kjærlighetssorg på sikt vil gjøre meg til et bedre medmenneske. Jeg vil absolutt forstå smerten om venninner i fremtiden får hjertet sitt knust. Jeg vil ha lært hva jeg kan gjøre for dem for å gjøre det litt lettere i den vanskelige perioden og også hva det ikke funker å si…he he.

Så takk igjen.

Jeg har blitt invitert på hyttetur denne helgen noe som er superkoselig. Skal selvfølgelig prøve å oppdatere dere litt, så følg meg gjerne på instagram for jevnlig oppdateringer.

@jenniefashion

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg