JENNIE X 18

Reklame |

Hei folkens!

Nå poster jeg altså videoen i fra bursdagsfeiringen min. Å sitte å redigere den har hjulpet meg med å bearbeide den flotte kvelden. Det var mye spenning i dagene før og selvfølgelig planlegging og stress blandet med et ønske om at alle ville komme, og at det skulle bli vellykket. Det kunne ikke blitt bedre for meg, helt seriøst. Snaue 30 jenter som møttes for første gang. Varme klemmer, så mange smil og latteren og kos.  Denne videoen får meg så til å smile hver  gang jeg ser den og jeg blir også veldig rørt. Å se vennskap bli knyttet denne kvelden var den største gaven av alle. Man skulle virkelig tro at flere hadde kjent hverandre i årevis. Tenk en fløy til og med i fra Bergen. Det ble reist helt i fra Kragerø og Hamar og flere kom i fra Oslo og Akershus. Noen har stilt meg spørsmål om denne spesielle måten å feire på. «Tenk om det blir kleint» og «Tenk om mange plutselig ikke kommer» Det gjorde meg en smule stressa.  Jeg visste fra før at mange av jentene gruet seg litt. Flere hadde fortalt at de virkelig håpet på at de ville tørre å komme fordi de trengte venner. Noen hadde nylig flyttet til Oslo og følte seg isolert. Men vi turte. Jeg er så glad for å ha beveget meg litt utenfor komfortsonen min og hoppet ut i det ukjente. Og dette er garantert ikke siste gang heller.

Jeg er så takknemlig for bilder som ble tatt og sist men ikke minst denne filmen. Jeg kommer til å se mange ganger. Inn i hjertets minnebank for alltid.

Enjoy❤️

 

Klem Jennie

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg