JEG SKAL TIL…

…PARIIIIIIS!

 

Jaaaa, dere leste riktig! Jeg skal til Paris, og om akkurat en uke! På denne tiden om 7 dager er jeg i nydelige Frankrike. Jeg har aldri vært der før og jeg kjenner derfor at jeg gleder meg helt enormt, selvom jeg kun skal være der i under 24 timer. Jeg har fått ett spennende oppdrag, så tiden der nede kommer til å gå mest til jobb. Jeg tror det blir litt tid til å titte i byen og jeg håper på å få tatt noen kule bilder. Jeg skal prøve å vlogge så mye som mulig fra turen, spesielt nå som jeg har kjøpt meg et nytt vloggkamera! Det blir noen intense, spennende 24 timer i Paris før jeg skal tilbake på skolebenken siste uka før påskeferie! Skal skrive mer om “oppdraget” senere, men nå må jeg hoppe i dusjen og øve til prøve! Måtte bare dele dette med dere!!!

Happy me!

Processed with VSCO with b1 preset

Klem Jennie

1 kommentar
    1. Eine schöne Reise nach Paris. Die Stadt ist aufregend. Ich war einmal als Student und dann 3 mal dienstlich dort.
      Opa

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg