JEG ER EN VELDIG STOLT KJÆRESTE!

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en super dag! Jeg har kost meg på klassetur til byen og i samma slengen fikk jeg unnagjort litt juleshopping. Endelig er det fredag! Som regel sitter vi hjemme og ser på Idol, men ettersom at det er finale så er den i morgen! Jeg skal faktisk dra dit med Thomasen min! Vi er begge veldig spente…men han er kanskje mest. Thomas går som sagt på en musikkskole i Lillehammer og de lager låter hver uke. Jeg har derfor fått høre mange kule “hits” dette halvåret.. For en liten stund siden viste han meg en sang som jeg bare forelsket meg helt i!

For ikke så veldig lenge siden ble det bestemt at den skal bli sunget på Idol-finalen!Begge finalistene ønsket å synge sangen Thomas hadde vært med på å skrive, så det var urolig stas. Vi gleder oss veldig til å se to ulike versjoner av låta nå til lørdag! Jeg er en veldig stolt kjæreste!!!

Skal du se på Idol på lørdag?

Klem Jennie

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg