JEG BLE OVERRASKET!

Hei!

Long time no see. Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag og en fin uke på skole/jobb. Jeg har innsett at jeg har vært alt for lite aktiv her på bloggen og skal gjøre det jeg kan for å bli bedre. Den siste uka har det skjedd litt forskjellig. Dette har faktisk vært en av de mer hektiske ukene jeg har hatt, men jeg liker det egentlig. Liker når det skjer litt ting og når det er jobb å gjøre hihi! På mandag var jeg på et lite møte og ble overrasket med en stor nyhet. Jeg skal noe utrolig gøy på søndag og jeg klarer nesten ikke vente med å  fortelle dere hva det er. Jeg kan vel på en måte si at dette har vært et lite mål for meg det siste året og noe jeg virkelig har ønsket at skulle skje! Her er et lite knips fra da jeg fikk vite overraskelsen!

Tirsdag dro jeg nok en gang inn til byen og denne gangen for å intervjue en superkul artist, nemlig Daya! Navnet er kanskje kjent for noen, men dersom du ikke har hørt navnet har du i hvert fall hørt minst en av sangene hennes! Hun synger blant annet “Side Away”, “Insomnia” og “Sit Still, Look Pretty”. Hun er skikkelig talentfull og ikke minst supersøt og snill. Hun møtte meg med et stooort smil og vi filmet et lite intervju som jeg postet på storyen min. Etter å ha intervjuet Daya dro jeg videre for å møte Bahare, fordi hun hadde bursdag på tirsdag! Hun hadde invitert flere venner til en liten sammenkomst med god mat, film og kos! Skikkelig hyggelig faktisk! Det var altså tirsdag.

Daya og meg❤️

Onsdag skjedde det ikke så mye annet enn at jeg jobbet en del i tillegg til å bli litt småsyk (hehe😅). I går, altså torsdag, hadde jeg en intensiv utflukt med klassen i Oslo og jeg endte faktisk opp med å gå over 20 000 skritt i går! Etter noen timer dro jeg hjem og fikset meg før jeg dro tilbake til byen igjen. Jeg ble faktisk spurt om å holde mitt første foredrag om “markedsføring via influencere” foran en forsamling. Whaaat? Har jo hatt foredrag på skolen før, men dette var noe annerlede…men på en god måte. Dette er jo et emne jeg føler at jeg mestrer og som jeg gjerne snakker om til folk! Det er noe helt annet å holde et foredrag om noe man interressere seg for enn om nasjonalromantiske tekster fra 1800-tallet for eksmepel haha.

I dag handler det om å lade opp til søndagen. Det blir en lang dag og jeg må ha massevis av energi!

Klem Jennie

 

 

1 kommentar
    1. Servus Jennie Sofie,
      mich interessiert Dein Vortrag, den Du gehalten hast. Kannst Du mir den Text und/oder die Power-Point-Präsentation schicken?
      Liebe Grüße
      Opa

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg