INFLUENCERE PÅ TUR TIL STOCKHOLM!

Reklame | Nelly.com

Hei folkens

Nå har jeg nettopp kommet inn døra hjemme etter en morsom og spennende helg i Stockholm. I begynnelsen av denne uka fikk jeg en veldig kul henvendelse som jeg ikke kun takke nei til! Nelly fylte 15 år i år og det måtte feires! Jeg var en av mange heldige som ble invitert til Stockholm for en helg fylt med musikk, god stemning, mat og fest. Det kommer vlogg fra turen min på youtube,  men tenkte at jeg også kan skrive litt om reisen her på bloggen!

Jeg reiste til Stockholm på fredag med et fly senere enn de andre, ettersom at jeg hadde skole. Jeg ankom hotellet sent på fredag og stakk innom Nelly sitt showroom før jeg tok en tidlig kveld. Jeg har nemlig vært syk denne uka, og formen var fremdeles ikke helt på topp dagen jeg reiste.

Lørdagen var den store dagen, men den begynte med en rolig frokost og litt titting i byen med girlsa. Klokka 13.00 begynte vi å ordne oss før vi ble plukket opp av en buss, som tok oss til festen…og derfra braka det løs! Det ble mingling, fotoshoots, five course bruch og mer! Det var så mange kjente fjes der at jeg ble helt svimmel! Jeg har aldri vært på noe lignende før og det var litt av en opplevelse! Deretter ble det after brunch party og after after party😂 Dere får se hvordan kvelden endte for meg i vloggen som kommer om ikke så alt for lenge.

Sara, Amalie og meg pynta og sminkeferdig❤️

 

Jeg går aldri i høye sko og det kjentes i går! Mot slutten av kvelden holdt jeg på å begynne å grine haha. Beauty hurts eller? Haha

 

Klem Jennie

4 kommentarer

Siste innlegg