IKKE GREIT, MUSIKK, LILLEHAMMER!

Hei folkens!

Wow! Det er endelig desember og vi kan endelig høre på julesanger. Jeg må være ærlig og si at jeg har nok hørt litt på julesanger før der var desember. Noen syns det er skikkelig fyfy, men  jeg syns det er innafor. Man kan ikke forvente at 1.desember er her og da har man automatisk julestemning. Man må varme opp litt først😂 Jeg har mine julefavoritter og tenke å dele de med dere i dag! Sanger som virkelige får meg i julestemning. Disse hører jeg på på toget, bussen, båten, når jeg baker, når jeg rydder rommet, når jeg pynter osv… Rekkefølgen er helt tilfeldig fordi jeg ikke klarer å velge meg en favoritt!

HOME FOR CHRISTMAS – Maria Mena

LAST CHRISTMAS – Wham!

ITS BEGINNING TO LOOK A LOT LIKE CHRISTMAS – Micheal Bublé

DIRVING HOME FOR CHRISTMAS – Chris Rea

LET IT SNOW, LET IT SNOW, LET IT SNOW – Kurt Nilsen

HAVE YOURSELF A MERRY LITTLE CHRISTMAS – Sam Smith

SELMAS SANG – Eva Weel Skram

JINGLE BELL ROCK – The Vamps

I’LL BE HOME – Megan Trainor

COLD DECEMBER NIGHT – Michael Bublé

  1. Her er noen bilder fra desmeber i fjor<3

Denne helgen har jeg vært i Lillehammer og passet på å filme litt. Jeg kommer derfor til å slå sammen en liten vlog, som forhåpentligvis kommer ut i morgen eller på onsdag. Om du har ideer eller ønsker til kommende innlegg, så si i fra.

Klem Jennie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg