HVOR ER DET FRAAAA?

Reklame |

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! For meg skjer det litt av hvert om dagen og jeg er mye opptatt med redigering, skole, trening andre greier. Jeg planlegger også en sykt morsom video til helgen som jeg gleder meg syyyyykt til å filme! 😍 Kan røpe at det er en 24 timers challenge! Klarer du å gjette hvordan video det er?  I morgen kommer det også ut ny video på kanalen min, så make sure to check it out!

Innboksen på instagram er full om dagen. Alt fra “Hvor er buksa fra?” til  “Hvor er veska fra?”. Jeg tenkte derfor å svare på spørsmålene nok en gang her på bloggen. Jeg er så glad for at det endelig begynner å bli litt varmere, så man endelig kan slippe å pakke seg inn i store genser, tykke boblejakker og skjerf. Liker våren med tanke på at man kan style kule antrekk uten å fryse eller koke i hjel. Det er det perfekte være for å se stilig ut haha! Gleder meg til å få vårklærne tilbake i skapet og kanskje finne meg noen nye plagg!

 

Mange trodde dette var en kåpe, men det er faktisk en kjole. Kjøpt på H&M!

 

Solbriller fra Quay Australia<3

Kjole fra Zara<3

Smykke vet jeg ikke hvor er fra. Fikk det av en jente som heter Olivia, i bursdagsgave! Tusen takk søta<3

Beltet er fra Nelly<3

Veske fra Marc Jacobs<3

 

Samme veske!

Klem Jennie

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg