HVOR ER DET FRAAA?

Reklame |

Hei folkens!

Velkommen til et nytt “hvor er det fra?” innlegg her på bloggen min haha! Jeg blir fortsatt overrasket over hvor mange spørsmål jeg får på hvor ting jeg har er fra. Det er ofte spørsmål om ting jeg har postet før i disse innleggene, så husk at ved å gå under kategorien “antrekk” er på bloggen finner du svar på masse. HERE U GO!

Headset fra BEATS<3 De er i gull😍

Kjole fra Nelly<3

Topp og belte fra Nelly og bukse fra Junkyard!

 

Lue fra Asseccorize<3

Morgenkåpen har jeg ingen anelse om hvor er fra. Fikk den fra besteforeldre i Østerrike til jul. 

Genser fra nelly og bukse fra H&M<3

Kåpe fra Urban!

Maske fra H&M<3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg