HVOR ER DET FRAAA?

Reklame |

Hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin helg. Jeg har kost meg masse med filming, familiebesøk og spillkveld med venninner. Nå er det bare å “kjempe” seg gjennom en ny skoleuke med jobb og stress, før nok en helg. Jeg har eksamenstrekk på onsdag og så til 17. mai på fredag.

Jeg fikk noen forespørsler her om dagen, om jeg kunne lage et nytt innlegg der jeg deler hvor klærne mine er fra. Det kan jeg selvfølgelig  gjøre. Jeg føler også at det er en stund siden jeg gjorde det sist, så det var nok på tide.

Jakke fra Holzweiler (lånt) // Vesk fra Marc Jacobs

Kjole fra Bikbok ( den begynner å bli litt gammel, så tror  ikke den finnes i butikk mer)

Solbriller fra Urban Outfitters // T-skjorte fra Holzweiler // Bukse fra Junkyard

(Jeg klarte å ødelegger glidlåsen på buksa. Måtte kjøpe meg et nytt par med en gang. Ikke sponset )

Topp fra Brandy Melville <3

Bukse fra Urban (Nora jeans)

Topp fra Gina // Bukse fra Junkyard

Klem Jennie Sofie

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg