HVOR ER DET FRA??

Hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Har fått etterspurt et nytt “hvor er det fra?” innlegg og da er det vel på tide tenker jeg! Nå går det mot varmere tider, noe som betyr vi kan dra frem sommerklærne igjen og jeg har allerede begynt å bruke de ganske hyppig, selvom det ikke er så fryktelig varmt ennå haha! Jeg vil si at jeg har mer enn nok av sommerklær, men noe badetøy må jeg prøve å finne meg før badesesonger starter for fult. Er vel bare en´ bikini jeg har som faktisk sitter godt, så da er det bare å lete. Her er i hvert fall en liten oppdatering på hvor ting er fra!❤️

 

Mange har etterspurt hvor denne “toppen” er fra og sannheten er faktisk at det er en kjole haha! Den er i hvert fall fra bikbok og jeg kjøpte den i fjor!

 

Har fått en del spørsmål på denne singleten og den er kjøpt på Brandy Melville!

 

 

Her har jeg på samme singleten jeg har på på bildet over. Den grønne skjorta er fra Zara tror jeg og buksa er fra Dr.Denim model Nora. 

 

 

Denne toppen/tynne jakken er fra bikbok. Buksa er samme som over, men beltet er fra Nelly!

 

 

Topp fra Brandy Melville!

 

 

Jeg har fått utrolig mange spørsmål om dette antrekket! De er ikke mine og blir brukt under en shoot forrige uke! Bildene vil senere komme ut i et blad og da vil dere få vite hvor det er fra<3

 

Klem Jennie

4 kommentarer
    1. Hello!

      Just wanted to say that you’re doing an amazing job marketing yourself!

      Take me for example.
      I’m Swedish and don’t really use social medias at all, yet somehow you’ve managed to even catch my attention to the extent that I actually read your blogg, which acquires a lot of concentration tbh due to the language diffrences haha.

      You’ll go far in life and I just wanted to wish you good luck and may the odds be ever in your favour. ( but more peacefully haha).

      Ciao!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg