GJØR LIVET KJIPT…

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en super dag! Jeg beklager for at jeg ikke har blogget de siste dagene. Jeg har bare hatt så utrolig mye å gjøre. På tirsdag ble jeg sminket av dyktige Dajana til instagrammen hennes og på onsdag hadde jeg en PT-time som jeg var veldig heldig å få. Oppi dette har jeg hatt så utrolig mye å gjøre i forhold til skole. Noen ganger lurer jeg på om lærere tror vi kun har det faget de underviser i. De tror vi har all tid i verden til å gjøre lekser, mens realiteten er vi faktisk har mange andre fag og en tid utenfor skolen. Lærere kan være så ulike. Noen tilrettelegger, forstår og støtter, andre lærere kan nesten få deg til å ville droppe ut av skolen. Ikke nødvendigvis fordi du ikke klarer fagene eller ikke får bra karakterer, men fordi de gjør livet mer kjipt enn nødvendig.N I tillegg prøver jeg å få redigert ferdig en video og det går naturligvis ganske treigt. Denne helgen kommer også Thomas til byen og jeg har ikke sett han på over 3 uker. Jeg er stresset for å ikke bli ferdig med deg jeg skal. Dere kjenner dere kanskje igjen i frustrasjonen min og jeg håper at dere derfor forstår hvorfor jeg ikke har vært så aktiv her. Skal bli mer…LOVER! Jeg prøver å poste så mye jeg kan på instagram, så husk å følg meg der som @jenniefashion.

 

Processed with VSCO with b1 preset

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg