FYR LØS!

Hei folkens

Jeg tenkte at jeg i 2019 skulle komme med noe nytt på bloggen for dere. Jeg ser at mange likte videoene mine om «drikkepress» og den «med tanker rundt det å fylle 18 år». Dere ble jo kjent med meg på en helt spesiell måte, rett og slett fordi jeg åpnet meg opp og ting jeg tidligere ikke har snakket så mye om.  Dette er en helt ny måte for meg å filme, men jeg ser at det betyr mye for mange. Jeg vil at dere ikke skal føle dere rare, alene eller unormale. Jeg fikk hundrevis av meldinger sendt til meg direkte der mange av dere åpnet opp om egne erfaringer og opplevelser. Det var godt å ikke føle seg alene, men jeg ble litt trist over at ingen turte å kommentere slik at alle hadde mulighet til å se det. Jeg ønsker jo å skape engasjement og få disse viktige temaene frem i lyset, men det er vanskelig når alt av tilbakemeldinger kommer til meg privat på DM. Derfor er det jo viktig at flere tør å kommentere videoene og innleggene og ikke bare sende meg utrolig mange direkte meldinger.  Så tanken min er at jeg hver 2. eller 3. uke åpner meg opp om et tema dere ønsker at jeg skal snakke om. Jeg har snakket om drikkepress, men er det noe mer dere er nysgjerrige på?

Håper dette er noe mange av dere vil like. Fyr løs, hva skal jeg blogge eller snakke om neste gang?

(Takk til min kjære mor, som tok disse bildene av meg ute i kulda i dag🥶 Takk for alle bildene du tar av meg i hvilket som helst vær!!!❤️) 

Klem Jennie

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg