FARGER HÅRET ROSA!

Hei folkens!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Etter skolen i dag dro jeg rett til byen og fikset meg nye briller. Ja, jeg har dårlig syn og bruker linser hver dag. Jeg kjenner at det blir deilig med noen briller jeg faktisk syns er fine og som jeg kan bruke til hverdags.Jeg skal seff vise dere de når jeg har fått de. Etter å ha vært i byen dro jeg rett hjem. Jeg har den siste timen prøvd å laste opp en video på youtube, men det skulle vist ikke være så lett. Fant ut etter en liten stund at de har endret hele systemet og jeg måtte gjøre det på en helt annet måte enn hva jeg vanligvis gjør. Nå er i hvert fall videoen klar og jeg håper dere liker den<3

 

1 kommentar
    1. Du har veldig fine bilder på bloggen jeg elsker de bildene
      Alle veit at du er min stedatter men jeg sier det på tull men kan du tilgi meg
      Unnskyld at jeg kalte deg noe stygge ting det var aldri med meningen å såret deg med vilje og jeg vil gjerne være sammen med deg som en kjæreste

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg