ET NYTT FAMILIEMEDLEM!

Hei folkens!

Nå sitter jeg i godstolen og ser ut på regnet som faller. Skoleuka er over halvveis og det har gått skikkelig sakt spør du meg. Ting går som regel litt saktere når du gleder deg masse til noe, som nedtellingen til sommerferien eller julaften. Denne gangen er nedtellingen for et kommende familiemedlem! Noen har kanskje fått det med seg, jeg skal nemlig få meg hund! Det er hele familien sin ofc, men jeg liker å kalle henne min hihi! Jeg har besøkt henne så mye jeg kan de siste ukene og på fredag kommer hun endelig hjem til oss! Alt er klart og stelt i  stand. Vi har kjøpt alt vi trenger. Sikkerhetsgrind er satt opp og jeg har lest et hefte med masse viktig informasjon. Jeg har alltid ønsket meg en hund og jeg har alltid vært et hundemenneske! Hva er du?

Navnet hennes er Lilo og hun er en Australian Cobberdog. Hun er virkelig den skjønneste og jeg gleder meg til å gi henne all den kjærligheten hun fortjener. Selv om det er veldig stas å få hund, så er  det veeeeldig mye man skal tenke på. Det er som å få et barn. Mest av alt nå gleder jeg meg til sene høstkvelder hvor hun sovner ved siden av meg. De siste gangene jeg har besøkt henne har vi lekt og kost masse, før hun så har sovnet på fanget mitt!😭❤️

Dette er den lille jenta vår!

Er du hundemenneske eller kattemenneske?

Klem Jennie

6 kommentarer
    1. Så søt valp. Vi hadde en gang et marsvin som het Lilo. (Dvs vi hadde flere marsvin, de trives jo best i flokk.)
      Jeg er både hunde- og kattemenneske, faktisk. 😊 Av en eller annen merkelig grunn legger både hunder og katter sin elsk på meg. Og jeg på dem da.

    2. Gratulerer med din nye hund, den var virkelig herlig :)Jeg er definitivt et hundemennesker og har selv en liten valp! Pass godt på den i denne farlige tiden med sykdommen som går.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg